Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)
GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje Twojego adresu e-mail, aby rozpocząć aktywację usługi. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Landing Pages

Twórz wysoko konwertujące, responsywne landing pages.
Generuj zainteresowanie, leady i zyski dla swojej firmy.

  • Wybierz szablon

  • Dostosuj stronę

  • Publikuj jednym kliknięciem

  • Testuj i optymalizuj

W pełni responsywne szablony

Wybierz spośród setek wysokiej jakości w pełni responsywnych szablonów landing pages zaprojektowanych pod kątem wysokiej konwersji. Strony subskrypcji, sprzedażowe, promocyjne lub pobierania – wybierz te, które najbardziej pasują do Twojej firmy. Dodaj coś od siebie – i gotowe. Stworzenie landing page zajęło mniej niż 30 minut!

Możesz wykorzystać ponad 1000 bezpłatnych grafik iStock, aby nadać stronie profesjonalny wygląd. Użyj wbudowanego edytora zdjęć, aby tworzyć doskonałe grafiki za pomocą kilku kliknięć.

W pełni responsywne szablony

Przyciągnij uwagę potencjalnych klientów przy pierwszej wizycie na Twojej stronie

Zamieszczaj obrazy, oferuj treści do pobrania, pokazuj własne komunikaty przy przewijaniu witryny, uruchamiaj formularze zapisu przy próbach opuszczenia strony lub dodawaj stałe formularze do dolnej lub górnej części strony, aby zagwarantować wysoki wskaźnik konwersji.

Przyciągnij uwagę potencjalnych klientów przy pierwszej wizycie na Twojej stronie

Użyj wbudowanych formularzy, aby pozyskiwać leady i dane osobowe - spersonalizowane etykiety pól do zbierania danych i pola dodatkowe pozwolą Ci zacząć podgrzewać leady, gdy tylko zapiszą się na Twoją listę.

Edytor wersji mobilnej

Stworzyłeś idealny landing page? Skorzystaj z edytora wersji mobilnej i dostosuj stronę również do urządzeń przenośnych!

Sprawdź, co zobaczą użytkownicy smartfonów. Porównaj podgląd na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, aby upewnić się, że projekt jest gotowy.

Edytor wersji mobilnej

Edytor drag-and-drop

Nie musisz znać się na informatyce. Aby rozpocząć projektowanie, wystarczy, że skorzystasz z edytora drag and drop. Przesuwaj elementy na landing pages, zmieniaj ich rozmiar, skalę, kształt, przycinaj je i grupuj.

Możesz łatwo dostosować projekt do urządzeń mobilnych dzięki kreatorowi stron mobilnych.

Edytor drag-and-drop

Szeroki wybór opcji
publikowania

Użyj subdomeny GetResponse za darmo lub wybierz dowolną domenę, aby opublikować landing pages w GetResponse.

Szeroki wybór opcji<br> publikowania

Testy A/B i analityka

Śledź bezpośrednio statystyki strony i poprawiaj je, wykorzystując testy A/B, które pomogą znaleźć najlepiej konwertujące projekty. Korzystaj z narzędzi SEO, aby docierać do odpowiednich odbiorców w zatłoczonym cyfrowym świecie.

Testy A/B i analityka

Zintegrowane z Twoimi
ulubionymi platformami

Połącz dowolną popularną platformę do analityki i remarketingu z landing pages; korzystaj ze śledzenia i optymalizacji, aby zwiększyć skuteczność.

Facebook
Google Analytics
Kissmetrics
Reklamy Bing
Google AdWords
Menedżer tagów Google
Zintegrowane z Twoimi<br> ulubionymi platformami

Większa widoczność i więcej konwersji

  • Zwiększaj atrakcyjność sprzedażowych landing pages, umieszczając w nich filmy. Możesz łatwo dodawać filmy z YouTube, Vimeo, Wistia oraz Vidyard.

  • Zachęcaj do natychmiastowych decyzji o zakupie, dodając przycisk „kup teraz” PayPal. W ten sposób zwiększysz sprzedaż i liczbę zamówień.

Subskrybenci stają się klientami

Podtrzymuj komunikację, korzystając z kompleksowego programu do online marketingu GetResponse. Pozyskuj potencjalnych klientów dzięki stronom landing page. Używaj email marketingu, aby budować zaangażowanie odbiorców od momentu subskrypcji. Prowadź webinary, aby ich edukować i sprawić, że staną się wartościowymi leadami. Automatyzuj marketing, aby zmienić wartościowych leadów w lojalnych klientów.

Kreator landing pages pozwala stworzyć kilka wariantów strony i przetestować każdy z nich pod kątem konwersji. Przeciętny wskaźnik konwersji ze strony docelowej to 7,11%.

Chcesz poznać więcej narzędzi GetResponse?
Zobacz wszystkie funkcjonalności