VIEWS

Preheader – nowy element w Kreatorze Wiadomości

Preheader to element wiadomości znajdujący się w górnej części newslettera, który pozwala zachować poprawną strukturę newslettera.

 

Od dzisiaj tę sekcję można z łatwością dodawać również z poziomu Kreatora Wiadomości GetResponse. Dzięki funkcji drag ‚n’ drop wystarczy jeden ruch myszki.

 

Czy Preheader jest potrzebny?

Preheadera nie dotyczy problem zablokowania czy niepoprawnego wyświetlenia grafik w urządzeniach mobilnych. Treść preheadera jest stricte funkcjonalna i może pomóc w osiągnięciu większego wskaźnika dostarczalności oraz odbioru wiadomości przez subskrybentów.

img_preheader

Pozwala również zachować poprawną strukturę wiadomości, która umożliwia odbiorcy podążanie ścieżką wytyczoną przez marketera – przeczytanie, kliknięcie, pobranie lub zakup.

 

Jak dodać go do wiadomości?

Preheader można znaleźć wśród podstawowych bloków sekcji wiadomości dostępnych w Kreatorze Wiadomości GetResponse. Aby dodać go do wiadomości wystarczy kliknąć dwa razy jego element.

Preheader zostanie umieszczony w górnej części – dopasuje się automatycznie do szerokości wiadomości. Jest on już wyposażony w merge word umożliwiający wyświetlenie wiadomości w karcie przeglądarki. A treść, grafika tła i rozmiar można dopasować już samodzielnie.

Preheader działa ze wszystkimi szablonami wiadomości dostępnymi w GetResponse. Można go również wykorzystać we własnym – zbudowanym od zera – szablonie.

 

Co powinien zawierać Preheader?

Preheader można zaopatrzyć m.in. w:

  • link umożliwiający otwarcie newslettera w nowej karcie przeglądarki;
  • zwięzłą informację sugerującą dodanie adresu nadawcy do książki adresowej, aby kolejne wiadomości były umieszczane w folderach odbiorczych, a nie folderach spam;
  • możliwość przesłania wiadomości do znajomego – w ten sposób można poszerzać grono odbiorców wiadomości, a nawet pomóc we wzbogacaniu listy mailingowej o nowe adresy;
  • krótki tekst zawierający streszczenie wiadomości – będzie on zachętą dla odbiorcy do zapoznania się z całą treścią wiadomości;

Warto jednak pamiętać, aby wszystkie informacje były zwięzłe i ograniczały się jedynie do kilku zwrotów.

Spróbujcie dodać Preheader do budowanej wiadomości i koniecznie dajcie nam znać jak zareagowali Wasi subskrybenci.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x