Czym jest email marketing?
Email marketing to w uproszczeniu działanie marketingowe polegające na wysyłaniu wiadomości email do określonej grupy odbiorców. Wiadomości mogą być wysyłane manualnie lub automatycznie, w oparciu o określony czas, lub aktywność podjętą przez subskrybenta (np. wiadomości transakcyjne lub porzucony koszyk). Ta bezpośrednia forma komunikacji marketingowej świetnie nadaje się zarówno do budowania i rozwijania relacji z klientami, jak i wspierania działań sprzedażowych.
Jak zbudować listę mailingową?
- Stwórz formularz zapisu pop-up i umieść go w strategicznych miejscach na swojej stronie
 - Importuj istniejące kontakty z pliku
 - Zintegruj swój sklep internetowy z GetResponse
 - Zbieraj adresy email podczas wydarzeń organizowanych przez Twoją firmę
 - Wykorzystaj swoje media społecznościowe
 
Od czego zacząć kampanię mailingową?
- Zbuduj listę odbiorców. Upewnij się, że są to osoby, które wyraziły zgodę na dodanie do listy i chcą otrzymać od Ciebie wiadomość.
 - Stwórz treść i zaprojektuj wiadomości. To, co i jak napiszesz jest absolutnie kluczowe. Upewnij się, że design i język wiadomości jest właściwy dla Twoich odbiorców.
 - Stwórz cykl automatyzacji. Od prostego mechanizmu, który wyśle wiadomość ponownie, jeśli nie jest przeczytana, do zaawansowanych cykli, automatyzacja pomoże Ci zoptymalizować procesy i zaoszczędzić czas.
 - Testuj i analizuj. GetResponse oferuje Ci dostęp do statystyk i narzędzia do testów A/B. Wykorzystaj je, aby uzyskać najlepsze efekty.
 



























