

Michał Leszczyński
Head of Content Marketing & Partnerships w GetResponse. Od ponad dekady realizuje projekty online marketingowe dla firm B2B i SaaS. Na co dzień kieruje zespołem odpowiedzialnym za tworzenie kampanii i treści edukacyjnych w GetResponse. Twórca i autor setek artykułów, webinarów i prezentacji nt. email marketingu i marketing automation. Wykładowca na studiach podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Wyższej Szkole Bankowej. Chcesz skontaktować się z Michałem? Napisz do niego na LinkedIn.
Najnowsze artykuły autora Michał Leszczyński


Co musisz wiedzieć o Instagramie?

Projektowanie mailingu sprzedażowego od A do Z – cz. #1

Jak trafić do młodych konsumentów za pomocą Snapchata?

Reaktywacja listy klientów za pomocą Facebook Custom Audiences

Emaile transakcyjne sposobem na zdobycie serc klientów

5 zmian na Facebooku, których nie powinieneś przeoczyć

Zestaw narzędzi Online Marketera – cz. 1 Darmowe edytory graficzne
![Skuteczne podejście do rezygnacji z subskrypcji [10 porad]](https://us-rd.gr-cdn.com/300x197/https://us-wd.gr-cdn.com/getresponse-blog/sites/5/2019/10/0703/x6YzbWWRq2sRhAacMjnl_Bangkok-Indra-market-600x450.jpg)
Skuteczne podejście do rezygnacji z subskrypcji [10 porad]
- 1
- 2

Nie przegap artykułu od Michał Leszczyński i innych autorów
Tylko dobry content, co tydzień w Twojej skrzynce.