już wkrótce

Platforma do monetyzacji treści

Zamień swoją wiedzę w źródło przychodu – dołącz do listy oczekujących, aby otrzymać specjalną zniżkę na nowe narzędzia!

25 lat innowacji w emailach: Podróż GetResponse

2 min
Zaktualizowano:

To nie jest zwykły miesiąc w GetResponse.

W listopadzie 2023 r. upamiętniamy podróż, zaangażowanie i marzenie, które narodziło się 25 lat temu. I to, jak bez Was by się to nie udało.

Urodziny to czas refleksji i wdzięczności, poświęcamy więc chwilę, aby spojrzeć wstecz na nasze korzenie i podróż, w którą wyruszyliśmy ćwierć wieku temu.

Pod koniec lat 90. świat cyfrowy szybko ewoluował. Możliwość natychmiastowego dotarcia do odbiorców, niezależnie od ich lokalizacji lub języka, sprawiła, że codziennie pojawiały się nowe przedsięwzięcia biznesowe.

Istniały jednak poważne wyzwania. Nieliczne rozwiązania dostępne wtedy na rynku były często bardzo skomplikowane i zbyt drogie. Zasadniczo większość z nich nie była dostosowana do potrzeb właścicieli małych firm.

Wtedy narodził się pomysł: uczynić email marketing bardziej dostępnym dla firm na całym świecie, aby pomóc klientom budować i pielęgnować relacje oraz konwertować odbiorców za pomocą wiadomości email.

Założone przez 18-letniego wówczas Szymona Grabowskiego na poddaszu gdyńskiego domu jego rodziców w 1998 roku, GetResponse zaczynało jako prosty email autoresponder.

Pierwsza strona GetResponse
Tak wyglądała strona GetResponse ćwierć wieku temu – dostępna jedynie w wersji anglojęzycznej.

Od tych skromnych początków, GetResponse przekształciło się, ewoluowało i rozwinęło.

Dziś jesteśmy czymś więcej niż tylko autoresponderem. Obecnie GetResponse z dumą obsługuje ponad 400 tysięcy klientów na całym świecie, na ponad 180 rynkach.

Ewolucja logo GetResponse na przestrzeni lat.

Nasz zestaw narzędzi mocno się rozrósł, obejmując email marketing oparty na AI, landing pages, webinary, marketing automation, formularze, pop-upy i wiele więcej.

Każde narzędzie i funkcjonalność zostały stworzone z myślą o jednym celu – umożliwieniu firmom skuteczniejszego łączenia się z odbiorcami.

Ale ta podróż, choć niesamowita, nie dotyczy tylko nas samych. Chodzi przede wszystkim o Was – naszych lojalnych klientów. Wasze zaufanie, opinie i partnerstwo były podstawą naszego rozwoju. Każdy kamień milowy, który osiągnęliśmy i każde wyzwanie, które pokonaliśmy, były możliwe do osiągnięcia dzięki Waszej niezachwianej wierze w naszą misję.

Kamienie milowe w historii GetResponse - animacja
Kamienie milowe w historii GetResponse.

Nasza najgłębsza wdzięczność skierowana jest do każdego z Was, które było częścią tej podróży – od pierwszych użytkowników po najnowszych klientów. Dziękujemy za zaufanie, za rozwijanie się razem z nami i za bycie ważnym kamyczkiem w ogródku naszej historii.

Trudno uwierzyć, że minęło już 25 lat… Zapraszamy Cię z tej okazji do podróży w przeszłość razem z nami. Przez lata nasza marka, logo i strona internetowa ewoluowały. Zachęcamy do zapoznania się z wizualną ewolucją GetResponse i sprawdzenia, jak się zmienialiśmy, dostosowywaliśmy i rozwijaliśmy. To świadectwo naszego zaangażowania w innowacje i obietnica, że zawsze pozostaniemy w czołówce.



Powtarzając słowa Google, które również niedawno obchodziło swoje 25-lecie: “Dziękujemy, że rozwijasz się razem z nami”. Nasza misja i pasja pozostają niezmienione: wprowadzać innowacje i wyposażać firmy w narzędzia potrzebne do rozwoju w erze cyfrowej.

Patrząc w przyszłość, jesteśmy podekscytowani kolejnymi możliwościami, innowacjami i kamieniami milowymi, które przed nami. Z niecierpliwością czekamy na kolejny rozdział i cieszymy się, że możemy podróżować ramię w ramię z Tobą. Dziękujemy!


Michał Leszczyński
Michał Leszczyński
Head of Content Marketing & Partnerships w GetResponse. Od ponad dekady realizuje projekty online marketingowe dla firm B2B i SaaS. Na co dzień kieruje zespołem odpowiedzialnym za tworzenie kampanii i treści edukacyjnych w GetResponse. Twórca i autor setek artykułów, webinarów i prezentacji nt. email marketingu i marketing automation. Wykładowca na studiach podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego. Chcesz skontaktować się z Michałem? Napisz do niego na LinkedIn.