Co to znaczy, jeśli moje konto jest ograniczone?

Jeżeli wykryjemy nietypową lub podejrzaną aktywność w koncie, nasz system automatycznie ograniczy takie konto i zablokuje możliwość wysyłania wiadomości.
Do ograniczonego konta wciąż można się logować i przeglądać jego zawartość. System nie pozwoli jednak wysyłać wiadomości ani eksportować list kontaktów na czas ograniczenia konta lub jego weryfikacji.

Aby kontynuować korzystanie z konta bez ograniczeń, należy zweryfikować swoją tożsamość i wysłać nam ważny dokument ze zdjęciem. Prześlij nam skan ważnego dokumentu wydanego przez rząd lub jeden z jego organów. Dokument ten musi zawierać Twoje zdjęcie.
Akceptujemy następujące rodzaje dokumentów:
– dowód osobisty
– prawo jazdy
– paszport

Co to znaczy, że moje konto jest poddane weryfikacji?

Po zweryfikowaniu Twojej tożsamości nasz specjalista z Działu Audytu sprawdzi Twoje konto i zadecyduje, czy je odblokować, czy zamknąć.

Dlaczego postanowiliście ograniczyć funkcjonalność mojego konta?

Wdrożyliśmy autorski system wykrywania nadużyć naszej platformy – Hydrę. System ten analizuje w czasie rzeczywistym miliardy fragmentów danych (adresy email, aktywność subskrybentów, treść wiadomości, zachowanie użytkowników i nie tylko). Hydra podejmuje decyzje automatycznie na podstawie wyuczonych algorytmów, które adaptują się do aktualnego stanu systemu.
Postanowiliśmy nie ujawniać logiki rządzącej działaniami Hydry lub wspierających ją algorytmów sztucznej inteligencji (SI). Niestety nie możemy podać więcej informacji na temat przyczyny zawieszenia konta.

Jakie są najczęstsze przyczyny ograniczenia konta?

Przygotowaliśmy listę najczęstszych powodów ograniczenia konta:
– wysyłanie wiadomości bez zgody ich odbiorców
– nadmierne negatywne statystyki zgłoszeń spamu lub adresów zwróconych
– problemy z jakością listy
– korzystanie z list złożonych z publicznie dostępnych adresów email
– współdzielenie listy między dwoma kontami
– ukrywanie lub zmniejszanie widoczności linków do rezygnacji z subskrypcji
– podejrzana aktywność użytkownika konta lub podejrzane próby logowania się
– transakcje z podejrzanych kart kredytowych lub innych nieuczciwych metod
– wysyłanie wiadomości o zwodniczych lub mylących tematach