Czym jest Poziom zaangażowania i jak mogę go wykorzystać?

Poziom zaangażowania w GetResponse to nowe narzędzie, które identyfikuje i ocenia aktywność Twoich kontaktów na podstawie ich reakcji na Twoje wiadomości.

Jak działa Poziom zaangażowania?

Poziom zaangażowania oparty jest na reakcjach subskrybentów na Twoje treści (np. na wiadomości). Przetwarzamy dane w czasie rzeczywistym, aby dostarczyć dokładne prognozy zainteresowania subskrybentów Twoimi wiadomościami. Na podstawie tych informacji nadajemy kontaktom określony Poziom zaangażowania, z pięciostopniowej skali:

  • Niezaangażowany
  • Zagrożony
  • Neutralny
  • Zaangażowany
  • Bardzo zaangażowany

W tej skali, niezaangażowany oznacza kontakt, który nie jest w ogóle zainteresowany Twoimi treściami a bardzo zaangażowany oznacza kontakt aktywnie reagujący na Twoje wiadomości, otwiera je i klika w linki.

Gdzie odnajdę Poziom zaangażowania?

Poziom zaangażowania znajduje się w zakładce Szukaj kontaktów i jest wyświetlony w formie charakterystycznej skali przedstawionej za pomocą pięciu pasków, w kolumnie z nazwami kontatków:

Poziom zaangażowania.


Poziom zaagażowania zobaczysz również na karcie kontaktu, gdy klikniesz konkretny kontakt z listy:

Karta kontaktu.


Jak mogę wykorzystać Poziom zaangażowania?

Wyszukiwanie zaawansowane

W zakładce Wyszukiwanie>Wyszukiwanie zaawansowane możesz wyszukać kontakty na podstawie ich stopnia zaangażowania i zapisać rezultat jako segment.

Zaawansowane wyszukiwanie.

Planowanie kampanii

Gdy utworzysz segmenty oparte na Poziomie zaangażowania możesz je wykorzystać do wysyłania targetowanych e-maili. Możesz zdecydować czy chcesz odzyskać zainteresowanie swoich kontaktów, czy utrzymać ich zaangażowanie.

Więcej informacji na temat segmentacji kontaktów uzyskasz tutaj.