Wczesna sprzedaż z okazji Czarnego Piątku

Skorzystaj z szablonu Wczesna sprzedaż z okazji Czarnego Piątku, aby zaangażować swoich klientów poprzez zamianę Twojej kampanii w grę. Aby to zrobić, będziesz musiał skorzystać z filtrów, spersonalizowanych wiadomości oraz różnych kodów zniżkowych.

Cykl rozpoczyna się, gdy Twoje kontakty klikną w link w wiadomości wyjaśniającej reguły gry bazującej na wczesnej sprzedaży. Następnie kontakty przechodzą przez filtr, który dzieli je na trzy grupy, na podstawie tego, jak szybko podjęli działanie. Natychmiast po tym kontakty w każdej grupie dostają email z kodem zniżkowym. Po 12 godzinach system sprawdza konwersję. W przypadku braku zakupu, każda z grup dostanie kolejną wiadomość retargetującą, której zadaniem jest przypomnienie im oferty.

Szczegóły szablonu

Kategoria: Sprzedaż

Liczba elementów w szablonie: 11

Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 11

Aby opublikować ten cykl, będziesz potrzebować wiadomości automation lub wiadomości (bądź kopie robocze) które mogą zostać przekonwertowane.

Konfigurowanie szablonu

Wszystkie wyszarzone elementy muszą zostać skonfigurowane. Warunek Link kliknięty może dotyczyć każdego newslettera/każdego linku. Możesz zmodyfikować ustawienia tak, aby lepiej pasowały do Twoich potrzeb. Kliknij element, aby otworzyć zakładkę Szczegóły.

1. Dla warunku Link kliknięty musisz zdecydować, czy chcesz zachować automatycznie ustawione wartości, czy skorzystasz z rozwijanego menu, aby zawęzić warunek do konkretnej wiadomości oraz linku.

2. Dla filtra Zasięg wprowadź zakres kontaktów w oparciu o to, jak duże grupy chcesz stworzyć. Twój zakres może wyglądać następująco: 1-100, 101-300, 301-500.

3. Dla każdej akcji Wyślij wiadomość wybierz wiadomość, którą chcesz wysłać do każdej z grup. 

4. Skonfiguruj element Odwiedzony URL, aby śledzić czy Twoje kontakty dotarły do strony z podziękowaniem wyświetlanej po dokonaniu zakupu.

a. Kliknij element. Otworzy się zakładka Szczegóły, z której możesz Pobrać Web Connect.
b. Skopiuj kod do schowka i zamknij okno. (W tym momencie najlepiej skopiować kod do pliku tekstowego na wypadek, gdyby do schowka zostało skopiowane coś innego).
c. W zakładce Szczegóły wpisz adres URL strony z produktem, którą chcesz śledzić. Jeśli chcesz śledzić kilka wersji adresu URL, wykorzystaj do tego wieloznacznika. Aby dowiedzieć się więcej na temat konfiguracji tego elementu, przejdź do Jak ustawić szczegóły warunku odwiedzony URL.

Uwaga: Jak już skończysz konfigurację szablonu, będziesz musiał dodać kod w panelu administracyjnym Twojej strony lub będziesz musiał wkleić go bezpośrednio do kodu źródłowego. Aby uzyskać więcej informacji na temat kodu śledzącego, przejdź do artykułu Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?

Czas oczekiwania na spełnienie warunku powinien zostać ustawiony na 12 godzin. Po upływie tego czasu klienci, którzy nie dokonają zakupu pójdą negatywną ścieżką i otrzymają wiadomość retargetującą.

5. Dla każdego elementu Wyślij wiadomość wybierz wiadomość retargetującą, która ma zostać wysłana.

6. Kliknij Zapisz i opublikuj, jak skończysz konfigurację szablonu lub Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz dokończyć konfigurację później (pojawi się on jako kopia robocza w zakładce Cykle automation).