Landing page – wybierz landing page ze swojego konta GetResponse, który otworzy się po zostawieniu wiadomości.Niestandardowy protokół – użyj tej opcji, aby osadzić protokół.Strona – wybierz stronę stworzoną w Kreatorze Stron GetResponse. Jak skonfigurować projekt formularza kontaktowego?
Na stronie Grafika i treść wybierz szablon, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Możesz skonfigurować element porzuconego koszyka w wiadomości.
Na stronie Grafika i treść wybierz szablon, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.Możesz skonfigurować element porzuconego koszyka w wiadomości.
System przeniesie Cię do kreatora landing pages. 2. Musisz wybrać szablon. Pogrupowane są one kategoriami, więc wybierz szablon z kategorii Webinary. 3. Dodaj nazwę strony. 4. Kliknij Użyj. Zostaniesz przekierowany do edytora. 5. Dostosuj szablon do swoich potrzeb.
Będziesz mieć możliwość wykorzystania tej listy podczas wyboru odbiorców wiadomości w kreatorze newslettera. Jak stworzyć listę wykluczeń? Kliknij Kontakty w górnym menu. Następnie przejdź do zakładki Listy wykluczeń. Kliknij przycisk Utwórz listę wykluczeń.
Ten artykuł zawiera najbardziej przydatne sposoby postępowania podczas pracy w nowym kreatorze wiadomości. Zasady ogólne Upewnij się, że Twoja wiadomość nie jest szersza niż 600 pikseli.
Tworzenie reklamy na Facebooka Po utworzeniu pierwszej strony lejka, możesz stworzyć dla niej reklamę na Facebooka.Aby to zrobić, kliknij “Stwórz reklamę”. Zostaniesz przekierowany do kreatora reklamy. Wszystkie połączone reklamy pojawią się na szczycie lejka.
Znajdziesz się na stronie zarządzania polami dodatkowymi*.3. Kliknij przycisk **Dodaj pole dodatkowe, aby otworzyć kreator, w którym możesz określić parametry pola dodatkowego.4. Wprowadź informacje wymagane do stworzenia nowego pola dodatkowego: a.
System przeniesie Cię do kreatora landing pages. 2. Musisz wybrać szablon. Pogrupowane są one kategoriami, więc wybierz szablon z kategorii Webinary. 3. Dodaj nazwę strony. 4. Kliknij Użyj. Zostaniesz przekierowany do edytora. 5. Dostosuj szablon do swoich potrzeb.
Chcesz zacząć wykorzystywać dane ecommerce i śledzić odwiedziny na stronie?