Jak zmienić adres pocztowy widoczny w stopce wiadomości?

W GetResponse stopka dodawana jest do każdej wiadomości automatycznie. Adres, który wyświetla się w stopce zależy od adresu dodanego w ustawieniach powiązanej z Twoją wiadomością listy.

Aby zmienić adres widoczny w stopce wiadomości:

  1. Przejdź do Listy.
  2. Znajdź listę, która jest powiązana z Twoją wiadomością i kliknij przycisk akcji (3 kropki).
  3. Kliknij Ustawienia.
  4. W zakładce Ogólne przejdź do sekcji Wyświetl adres pocztowy w stopce wiadomości i kliknij niebieski trójkąt, aby rozwinąć widok.
rozwiń adres.
  1. Zmień adres pocztowy oraz jego format.
  2. Kliknij Zapisz ustawienia.

Aby wyłączyć adres widoczny w stopce wiadomości, kliknij przycisk po lewej stronie adresu.

wyłącz adres.

Jeśli jesteś w Stanach Zjednoczonych lub Kanadzie, zgodnie z ustawą CAN-SPAM musisz umieścić adres pocztowy w stopce Twojej wiadomości. Może to być Twój adres zamieszkania, adres Twojej firmy, bądź adres Twojej skrytki pocztowej.

Możesz też zmienić język, w którym wyświetla się stopka Twojej wiadomości oraz edytować jej styl. Dowiedz się jak to zrobić.