Jak zamknąć konto GetResponse?

Instrukcje zawarte w tym artykule dotyczą kont płatnych. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak anulować konto bezpłatne.

Subskrypcję można anulować wyłącznie za pomocą przeglądarki – nie ma możliwości zamknięcia konta w aplikacji mobilnej.

Jeśli nie jesteś pewien, czy chcesz anulować subskrypcję, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Twoje konto zostanie zamknięte natychmiast. Aby w pełni wykorzystać pozostały czas subskrypcji, rozważ anulowanie dzień przed kolejną datą płatności.

GetResponse działa w modelu opłat opartym na przedpłacie. W związku z tym nie zwracamy środków, nawet jeśli anulujesz subskrypcję zaraz po pobraniu opłaty za nowy okres rozliczeniowy.

Przed zamknięciem konta oferujemy jednorazowo możliwość wyboru jednej z poniższych opcji:

dla płatności miesięcznych:

  • korzystanie z GetResponse przez 1 miesiąc całkowicie za darmo (kwota odpowiadająca cenie pakietu zostanie dodana do salda konta),
  • zmiana planu na niższy,
  • zawieszenie konta na 60 dni.

dla płatności rocznych:

  • korzystanie z GetResponse przez 2 miesiące całkowicie za darmo (kwota odpowiadająca 2 miesiącom użytkowania planu zostanie dodana do salda konta – płacisz za cały rok z góry, ale kwota odpowiada 10 miesiącom, a nie 12),
  • zmiana planu na niższy.

Aby anulować konto:

  1. Przejdź do zakładki Profil > Moje płatności.

    konto zamknięte

  2. Kliknij Anuluj subskrypcję.

    anulowanie

  3. Zapoznaj się z informacjami na ekranie i jeśli nadal chcesz anulować, kliknij Tak, przechodzę do zamknięcia.

    konto zamykać

  4. (opcjonalnie) Wybierz powód anulowania. Jeśli chcesz napisać coś od siebie, wybierz Inne.

    zamykanie

  5. Kliknij Zamykam moje konto.
  6. Po pomyślnym zamknięciu, pojawi się ekran potwierdzenia.