Jak zamknąć konto GetResponse?

Te wskazówki dotyczą płatnych kont. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak zamknąć Free konto.

Aby zamknąć konto, zaloguj się i przejdź do zakładki Profil > Moje płatności. Kliknij link Anuluj subskrypcję.

Link - anuluj subskrypcję

Kolejna strona to krok 1 z 3. Jest to podsumowanie Twojego konta: znajdziesz tu informacje na temat ilości kontaktów, newsletterów, wersji roboczych i autoresponderów, jakie stracisz jeśli zdecydujesz się zamknąć konto. Aby przejść do następnego kroku anulowania subskrypcji, zjedź na dół strony i kliknij link Przejdź do kolejnego kroku.

Krok 1 z 3
Przejdź do kolejnego kroku

Gdy klikniesz link, zostaniesz przeniesiony na krok 2 z 3, gdzie zobaczysz ostrzeżenie o zamknięciu konta. Aby zamknąć konto, zaznacz okienko i podziel się z nami informacją, co doprowadziło Cię do decyzji o zamknięciu konta i co możemy poprawić.

Czy nadal chcesz zamknąć konto?

Po podaniu powodu anulowania konta pamiętaj, aby kliknąć link Przejdź do następnego kroku.

Przejdź do następnego kroku

Kolejna strona jest ostatnim krokiem. Możesz wybrać jedną z oferowanych opcji lub zamknąć konto. Aby zamknąć konto, kliknij czerwony przycisk Zamykam moje konto.

Krok 3 z 3

Po kliknięciu czerwonego przycisku pojawi się wyskakujące okienko, gdzie będziesz mógł potwierdzić chęć zamknięcia konta. Aby zamknąć konto, kliknij przycisk Tak, zamknij je.

Tak, zamknij je

Po przejściu wszystkich kroków i pomyślnym zamknięciu konta wyświetli się strona z potwierdzeniem i otrzymasz wiadomość potwierdzającą na swojego maila. Nie będziesz już mógł się zalogować do konta.

Aby anulować darmowe konto Free, skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia przez czat lub wyślij do nas maila.

Zwroty: GetResponse jest usługą typu “pay-as-you-go”. Dlatego też nie udzielamy zwrotów nawet jeśli zamkniesz konto zaraz po opłaceniu kolejnego okresu rozliczeniowego. Na przykład, jeśli pobierzemy opłatę z Twojej karty 10 sierpnia, a anulujesz subskrypcję 15 sierpnia, nadal jesteś zobowiązany do opłaty za cały miesiąc (lub rok, jeśli wybrałeś roczną subskrypcję). Z karty kredytowej nie zostaną pobrane żadne kolejne opłaty, ale kwoty już pobrane nie będą zwrócone.

Jaka jest polityka zwrotu kosztów w GetResponse?