Jak zamknąć konto GetResponse?
Instrukcje zawarte w tym artykule dotyczą kont płatnych. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak anulować konto bezpłatne.
Subskrypcję można anulować wyłącznie za pomocą przeglądarki – nie ma możliwości zamknięcia konta w aplikacji mobilnej.
Jeśli nie jesteś pewien, czy chcesz anulować subskrypcję, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Twoje konto zostanie zamknięte natychmiast. Aby w pełni wykorzystać pozostały czas subskrypcji, rozważ anulowanie dzień przed kolejną datą płatności.
GetResponse działa w modelu opłat opartym na przedpłacie. W związku z tym nie zwracamy środków, nawet jeśli anulujesz subskrypcję zaraz po pobraniu opłaty za nowy okres rozliczeniowy.
Przed zamknięciem konta oferujemy jednorazowo możliwość wyboru jednej z poniższych opcji:
dla płatności miesięcznych:
- korzystanie z GetResponse przez 1 miesiąc całkowicie za darmo (kwota odpowiadająca cenie pakietu zostanie dodana do salda konta),
- zmiana planu na niższy,
- zawieszenie konta na 60 dni.
dla płatności rocznych:
- korzystanie z GetResponse przez 2 miesiące całkowicie za darmo (kwota odpowiadająca 2 miesiącom użytkowania planu zostanie dodana do salda konta – płacisz za cały rok z góry, ale kwota odpowiada 10 miesiącom, a nie 12),
- zmiana planu na niższy.
Aby anulować konto:
- Przejdź do zakładki Profil > Moje płatności.
- Kliknij Anuluj subskrypcję.
- Zapoznaj się z informacjami na ekranie i jeśli nadal chcesz anulować, kliknij Tak, przechodzę do zamknięcia.
- (opcjonalnie) Wybierz powód anulowania. Jeśli chcesz napisać coś od siebie, wybierz Inne.
- Kliknij Zamykam moje konto.
- Po pomyślnym zamknięciu, pojawi się ekran potwierdzenia.