Jak eksportować kontakty?
Możesz eksportować aktywne kontakty ze swojego konta GetResponse. Eksportowany plik będzie zawierać ID kontaktu, listę, nazwę, adres e-mail, dane o zapisie (data, typ, źródło), scoring, poziom zaangażowania, geolokalizację, tagi, pola dodatkowe oraz datę ostatniej aktualizacji.
Eksport kontaktów jest możliwy z poziomu strony Szukaj kontaktów. Jak to zrobić?
- Przejdź do menu Kontakty i wybierz zakładkę Wyszukiwanie.
 - Wybierz opcję Zaawansowane wyszukiwanie, aby wyświetlić kryteria wyszukiwania.
  - Otwórz rozwijalne menu i wybierz przynajmniej jedną listę, którą chcesz wyświetlić. Kliknij przycisk Zastosuj po dokonaniu wyboru.
  - Kliknij ikonę Akcji (pionowy wielokropek) obok całkowitej liczby kontaktów.
  - Wybierz opcję Eksportuj.
  - Nazwij swój plik w następnym okienku i wybierz jego typ rozszerzenie (csv, xlsx lub xml).
  - Kliknij przycisk Eksportuj nowy plik.
 - Wygenerowany plik pojawi się na liście plików do pobrania. Kliknij ikonę Akcji (pionowy wielokropek) i wybierz opcję Pobierz.
  
Twój plik zostanie pobrany i zapisany na Twoim komputerze. Gdy już skończysz, zamknij okienko, aby wrócić na listę kontaktów.
Możesz także wyeksportować kontakty z menu Akcji, które jest dostępne nad listą po wybraniu konkretnych kontaktów.