Czym różnią się strony lejka konwersji?

Lejek konwersji daje Ci możliwość tworzenia różnych stron. Każda z nich ma inne przeznaczenie. Tutaj dowiesz się czym się one różnią.

  • Strona zapisu: pozwoli Ci budować listę kontaktów. Zawiera formularz statyczny i exit pop-up, które zachęcają do zapisu na listę.
  • Strona sprzedażowa: pozwoli Ci zaprezentować swoje produkty potencjalnym klientom. Klikając na dany produkt, zostaniesz przeniesiony na formularz zamównienia
  • Formularz zamówienia: składa się z podsumowania zamówienia i pozwala klientom dokończyć zamówienie. Tutaj wypełnią swoje dane kontaktowe, adres rozliczeniowy i szczegóły płatności. Po wypełnieniu tych danych, Twoi klienci przejdą do strony z potwierdzeniem.
  • Strona z potwierdzeniem zamówienia: pokazuje podsumowanie zamówienia ze wszystkimi zakupionymi towarami.

Strona zapisu

Możesz ją stworzyć w lejku do budowy listy i sprzedażowym. Jest to landing page, na którym zachęcasz potencjalnych klientów do zapisu na listę kontaktów. Tutaj możesz umieścić informację odnośnie tego, czego mogą oczekiwać po zapisie. Możesz również zaoferować im gratis w zamian za zapis. Strona do zapisu zwiera:

Formularz wbudowany: może to być formularz statyczny lub pop-up
Formularz exit pop up: zostanie wyświetlony, gdy ktoś będzie chciał opuścić stronę

strona zapisu.

Kiedy kontakt zapisze się na listę, możesz przekierować go na stronę z podziękowaniem. Masz do wyboru kilka wariantów w zależności od Twojego celu:
• Domyślna strona z podziękowaniem: możesz ją stworzyć w kreatorze GetResponse,
• Własna strona z podziękowaniem: możesz dodać adres URL, który będzie służył jak o strona z podziękowaniem,
• Zostań na bierzącej stronie: kontakty zostaną na stronie z zapisem po wypełnieniu formularza

Strona sprzedażowa

Tę stronę możesz stworzyć tylko w lejku sprzedażowym. Na tej stronie kontakty staną się klientami. Możesz zaprojektować stronę do promowania swoich produktów i zachęcania potencjalnych klientów do ich zakupu. Kiedy klient wybierze produkt na tej stronie, zostanie przekierowany formularza zamówienia, na której będzie mógł dokończyć zakupy.

strona sprzedażowa.

Formularz zamówienia

To strona, na którą klient zostnie przekierowany po wyborze produktu na stronie sprzedażowej. Tutaj sfinalizują swój zakup, po podaniu wymaganych danych, takich jak:

• imię i nazwisko,
• adres email,
• adres rozliczeniowy,
• dane karty kredytowej,
• zakupione produkty,
• łączna cena.

Kiedy klient wypełni dane i kliknie na przycisk Zamawiam, zostanie przekierowany na stronę z potwierdzeniem zamówienia.

Strona z potwierdzeniem zamówienia.

To strona, na której Twoi klienci zobaczą podsumowanie zamówienia, link do pobrania i inne dane kontaktowe.

strona z potwierdzeniem zamówienia.

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj na naszym blogu, jak stworzyć stronę internetową przy pomocy GetResponse.