Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Marketing Automation, nowy moduł w GetResponse

GetResponse oferuje zaawansowane i proste w użyciu narzędzia do zarządzania kampaniami marketingowymi. Od teraz, po zakończeniu fazy testów, wszyscy klienci GetResponse mają dostęp do innowacyjnego modułu marketing automation. Równocześnie firma uruchomiła też bazę wiedzy: Marketing Automation Hub.

Coraz więcej organizacji decyduje się automatyzować swoje działania marketingowe. Jest to ułatwienie pozwalające zwiększyć efektywność pracy. Badania dowodzą, że firmy korzystające z marketing automation widzą realny wzrost zysków. Do tej pory jednak, marketing automation kojarzone było z korporacjami, jako rozwiązanie drogie i czasochłonne.

GetResponse zmienia ten sposób postrzegania automatyzacji, dostarczając zaawansowaną technologię również małym i średnim firmom.

„Panuje przekonanie, że proces wdrażania marketing automation jest skomplikowany i kosztowny. Jednak tak nie musi być. W GetResponse zaawansowane rozwiązania opakowaliśmy w przyjazny w użyciu interface, wspomagający proces tworzenia cykli marketing automation. Dzięki temu klient nie traci cennego czasu na zapoznawanie się z dokumentacją narzędzia. Zależy nam na tym, żeby nasi klienci mogli wykorzystać swój cenny czas do budowania efektywnych kampanii, nie do czytania instrukcji. Dla tych którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z tego zakresu stworzyliśmy również bazę wiedzy, w której eksperci i praktycy z całego świata dzielą się swoim doświadczeniem: Marketing Automation Hub.” – mówi Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse.

Pierwsze testy nowego modułu przeprowadzone w gronie klientów właśnie się zakończyły. W czasie ich trwania stworzyli oni blisko 11 tysięcy cykli automation, w ramach których wysłano ponad 4,2mln wiadomości. Po zakończeniu wewnętrznych testów moduł marketing automation GetResponse jest już dostępny dla wszystkich, zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366