PLAY z email marketingiem GetResponse
Od lipca 2013 r. GetResponse współpracuje z Play w zakresie wysyłek email marketingu.
GetResponse, dostawca usług email marketingowych, nawiązał współpracę w zakresie działań email marketingowych z jedną z największych sieci telefonii komórkowej w Polsce - marką PLAY.
Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2013 roku od wykorzystania jednego z narzędzi oferowanych przez GetResponse do wysyłki newslettera lifestylowo-sprzedażowego. Odbiorcami jest grupa klientów Play szczególnie zainteresowanych technologicznymi i rozrywkowymi nowinkami z branży telekomunikacyjnej.
Projekt newslettera jest otwarty, można się do niego zapisać wypełniając formularz na stronie: http://www.play.pl/newslettersp/
Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse są m.in. Apart, Big Star, Carrefour, DPD, Intercontinental, Interia.pl, Marriott Warszawa, Pernod Ricard Polska, TUI, AXA czy Meritum Bank.
O firmie
GetResponse obsługuje ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.
W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:
Natalia Paczóska
Brand Manager
email:
natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366