Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Avon w gronie klientów GetResponse

GetResponse od lipca 2013r. odpowiada za działania email marketingowe firmy kosmetycznej Avon.

Portfolio klientów GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, powiększyło się o kolejną międzynarodową markę.

Od lipca 2013r. eksperci GetResponse odpowiadają za obsługę z zakresu email marketingu marki Avon - światowego lidera na rynku kosmetycznym.

Umowa obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii email marketingowych.

Odbiorcami kampanii email marketingowej Avon są Konsultanki i Klientki firmy.

Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse są m.in. Apart, Big Star, Carrefour, DPD, Intercontinental, Interia.pl, Marriott Warszawa, Pernod Ricard Polska, TUI, AXA czy Meritum Bank.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366