Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Nowa funkcjonalność GetResponse – statystyki udostępniania emaili w mediach społecznościowych

GetResponse udostępnia zaawansowane narzędzie analityczne, które pozwala marketerom dokładnie zbadać zasięg newsletterów udostępnianych w mediach społecznościowych.

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, udostępnił narzędzie analityczne do badania zasięgu kampanii email marketingowych w najpopularniejszych mediach społecznościowych.

Statystyki udostępniania w mediach społecznościowych pozwalają na jeszcze większy i bardziej kompletny obraz zasięgu prowadzonych kampanii. Klienci GetResponse mogą sprawdzić jak często ich newslettery są udostępniane w serwisach społecznościowych i które z kanałów social media są najbardziej skuteczne w promocji wysyłanych newsletterów.

Co więcej, jeśli użytkownik automatycznie udostępni newsletter na Facebookowym profilu lub fanpage’u, będzie mógł również zobaczyć i zliczyć komentarze, jakie pojawią się pod linkiem do wiadomości.

Aby skorzystać z nowej funkcjonalności, wystarczy umieścić przyciski udostępniania w social media w kreacji newsletterów – Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn oraz Pinterest, a także kombinacje tych stron.

„Przyciski social share mają potężny wpływ na efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Jak wynika z naszego badania, wiadomości zintegrowane z mediami społecznościowymi generują średnio o 115% wyższy wskaźnik kliknięć. Teraz dzięki funkcjonalności analizowania statystyk marketerzy mogą dokładnie zbadać zasięg newsletterów udostępnianych w mediach społecznościowych.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Dzięki nowym narzędziom analitycznym w GetResponse, marketerzy mają jeszcze większą możliwość tworzenia wiadomości bardziej dostosowanych do potrzeb odbiorców oraz zwiększenia ich zaangażowania.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366