GetResponse zwycięzcą konkursu Ekomersy 2013
GetResponse zwyciężył w kategorii “Najlepszy produkt/usługa wspierająca relację z klientami” w tegorocznej edycji konkursu “Ekomersy”, którego wyniki zostały ogłoszone podczas V Targów eHandlu i konferencji Ecommerce Trends.
Zakończyła się kolejna edycja konkursu “Ekomersy”, którego ideą jest wyłonienie i nagrodzenie produktów oraz usług, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. Na wybrane przez jurorów marki przez kilka tygodni swoje głosy oddawali internauci. Typowali spośród 5 nominowanych marek, które walczyły o statuetki w 9 kategoriach.
“Cieszymy się, że internauci i kapituła największego konkursu branży e-commerce w Polsce przyznała nagrodę za najlepszą platformę do budowania relacji z klientami właśnie GetResponse. Jest to dla nas sygnał, że ciągły rozwój produktu to najlepszy sposób na zyskanie uznania i oferowania klientom najlepszej na rynku platformy do email marketingu.” – mówi Daniel Brzeziński, Dyrektor Product Developmentu i Marketingu w Implix (GetResponse).
Laureatów ogłoszono podczas Wieczoru Branżowego V Targów eHandlu i konferencji Ecommerce Trends, które odbyły się na Stadionie Narodowym w Warszawie.
O firmie
GetResponse obsługuje ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.
W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:
Natalia Paczóska
Brand Manager
email:
natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366