INGLOT wybiera GetResponse
Do grona klientów GetResponse dołączył INGLOT – najpopularniejsza polska marka kosmetyków kolorowych, posiadająca obecnie ponad 600 salonów w niemal 80 krajach na 6 kontynentach.
GetResponse, polski dostawca usług online marketingowych i marketing automation, rozpoczął współpracę z INGLOT – znaną na całym świecie marką kosmetyczną, polecaną przez najbardziej doświadczonych ekspertów i makijażystów. INGLOT już od ponad 10 lat regularnie pojawia się na prestiżowych wydarzeniach branży fashion i beauty, m.in. The Makeup Show czy Fashion Week w stolicach mody.
INGLOT wśród klientów GetResponse
Intensywny plan rozwoju INGLOT przewiduje otwarcia kolejnych salonów na nowych rynkach. Wiemy, że w realizacji tych działań niezbędne będą kompleksowe, i przede wszystkim skuteczne kampanie digitalowe. Dlatego właśnie wybraliśmy GetResponse - firmę z długoletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Liczymy na to, że nasza współpraca z GetResponse będzie inspirująca oraz przyniesie satysfakcjonujące efekty.
mówi Krzysztof Fic, Kierownik Działu E-commerce ds. Marketingu.
Marka korzysta z platformy GetResponse m.in. w celu optymalizacji działań email marketingowych, wysyłki newsletterów oraz zwiększenia zaangażowania fanów marki.
INGLOT to kolejny tak ważny partner GetResponse. Wśród marek, które korzystają z usług firmy są m.in. Unilever, morele.net, Carrefour, Vision Express czy Polkomtel.
Więcej informacji:
Anna Złoczewska
PR & Marketing Specialist
anna.zloczewska@getresponse.com
tel. +48 609 708 991