Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

INGLOT wybiera GetResponse

Do grona klientów GetResponse dołączył INGLOT – najpopularniejsza polska marka kosmetyków kolorowych, posiadająca obecnie ponad 600 salonów w niemal 80 krajach na 6 kontynentach.

GetResponse, polski dostawca usług online marketingowych i marketing automation, rozpoczął współpracę z INGLOT – znaną na całym świecie marką kosmetyczną, polecaną przez najbardziej doświadczonych ekspertów i makijażystów. INGLOT już od ponad 10 lat regularnie pojawia się na prestiżowych wydarzeniach branży fashion i beauty, m.in. The Makeup Show czy Fashion Week w stolicach mody.

INGLOT wśród klientów GetResponse

Intensywny plan rozwoju INGLOT przewiduje otwarcia kolejnych salonów na nowych rynkach. Wiemy, że w realizacji tych działań niezbędne będą kompleksowe, i przede wszystkim skuteczne kampanie digitalowe. Dlatego właśnie wybraliśmy GetResponse - firmę z długoletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Liczymy na to, że nasza współpraca z GetResponse będzie inspirująca oraz przyniesie satysfakcjonujące efekty. mówi Krzysztof Fic, Kierownik Działu E-commerce ds. Marketingu.

Marka korzysta z platformy GetResponse m.in. w celu optymalizacji działań email marketingowych, wysyłki newsletterów oraz zwiększenia zaangażowania fanów marki.

INGLOT to kolejny tak ważny partner GetResponse. Wśród marek, które korzystają z usług firmy są m.in. Unilever, morele.net, Carrefour, Vision Express czy Polkomtel.

Więcej informacji:

Anna Złoczewska
PR & Marketing Specialist
anna.zloczewska@getresponse.com
tel. +48 609 708 991

Kontakt