Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse, lider email marketingu w Polsce, ogłasza rewolucyjną ofertę dla nowych klientów.

GetResponse powiększyło portfolio klientów o znane marki. Wśród firm i instytucji, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są już między innymi PZPN, Intercontinental Warszawa, Poczta Kwiatowa i Scania.

Do GetResponse, wiodącego dostawcy usług email marketingowych w Polsce i na świecie, przyłączyło się już blisko 4500 klientów. Do tego grona należą m.in. międzynarodowa sieć hoteli Intercontinental Warszawa oraz producent samochodów ciężarowych i autobusów, firma Scania.

Wśród klientów GetResponse znajdują się także rodzime firmy z branży e-commerce, takie jak Poczta Kwiatowa, Cyfrowe.pl, Jakleci.pl oraz Intymnie.com. W portfolio dostawcy email marketingu można znaleźć również zespół piłkarski Widzew Łódź oraz PZPN.

"Bardzo cieszy nas, że liczba klientów polskiej wersji GetResponse systematycznie rośnie. Tym bardziej, że coraz więcej firm nie tylko korzysta z usług serwisu zakładając konto, ale również powierza nam prowadzenie całych kampanii email marketingowych od początku do końca." – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.

GetResponse zaufali również blogerzy. Jednym z nich jest Piotr Wajszczak autor bloga roku 2010 w kategorii Blogi Profesjonalne.

Piotr Wajszczak jest autorem bloga "Sekrety sprzedaży i marketingu sieciowego". Jako redaktor networkmagazyn.pl oraz obserwator branży dzieli się z czytelnikami wiedzą i informacjami na temat marketingu sieciowego. Blog Pana Piotra uważany jest za kompendium wiedzy w tej dziedzinie.

"Serdecznie gratulujemy Panu Piotrowi tytułu najlepszego blogera profesjonalnego. Blogosfera w Polsce rozwija się wyjątkowo dynamicznie, o czym może świadczyć chociażby tak duża popularność samego konkursu na blog roku. Wiem, że blogerzy cały czas poszukują skutecznych narzędzi do efektywnej komunikacji z czytelnikami. Dlatego już pracujemy nad specjalną ofertą dla nich, aby mogli korzystać z email marketingu dopasowanego do ich potrzeb i oczekiwań" – dodaje Szymon Grabowski.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366