Weź udział w badaniu GetResponse i wygraj unikatowe nagrody
Zespół GetResponse po raz kolejny poddaje analizie rodzimy rynek email marketingu. Tym razem zbadają jak użytkownicy poczty email postrzegają newslettery, które otrzymują.
Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, wystartowali z kolejnym projektem badawczym na temat email marketingu - "Email marketing widziany oczami internautów". Tym razem postanowili zmierzyć się z opiniami użytkowników poczty email na temat działań email marketingowych.
Aby wziąć udział w badaniu wystarczy poświęcić 45 sekund i odpowiedzieć na kilka zamkniętych pytań umieszczonych w ankiecie internetowej. Wszystkie odpowiedzi zostaną przeanalizowane i opublikowanie w formie raportu. Wnioski z badania pomogą marketerom lepiej poznać oczekiwania i nastawienie internautów do email marketingu, co może przełożyć się na skuteczność prowadzonych kampanii.
Każdy kto wypełni ankietę i poda swój adres email weźmie udział w losowaniu unikatowych niespodzianek sygnowanych logo GetResponse. Nagrody będą losowane co drugi dzień w trakcie trwania badania, a zwycięzcy ogłaszani na facebookowym profilu GetResponse.
Badanie potrwa do 8 lutego.
Aby wypełnić ankietę wystarczy wejść na stronę http://app.getresponse.com/survey.html?survey_id=14055
Patronami medialnymi badania są: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Brief, Marketingowiec.pl oraz Dziennik Internautów.
Patronami merytorycznymi są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz IAB Polska.
O firmie
GetResponse obsługuje ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.
W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:
Natalia Paczóska
Brand Manager
email:
natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366