GetResponse zwycięzcą Ekomersów 2016
Platforma online marketingowa GetResponse zwyciężyła w kolejnej edycji plebiscytu Ekomersy w kategorii "najlepsze rozwiązanie wspierające zarządzanie biznesem internetowym".
Ideą Ekomersów jest wyróżnienie narzędzi i usług wspomagających rozwój e-handlu w Polsce. Tegorocznych laureatów konkursu poznaliśmy 9 listopada, podczas gali kończącej XI Targi eHandlu w Warszawie.
Najskuteczniejsze rozwiązanie dla biznesu internetowego
Konkurs składał się z dwóch etapów: głosowania internautów oraz oceny jury, w skład którego weszli najlepsi specjaliści z branży online marketingu i e-commerce. Eksperci docenili GetResponse i wyróżnili platformę spośród 6 nominowanych rozwiązań, zwracając szczególną uwagę na szeroki zakres oferowanych usług i integracji.
Kolejna nagroda w rękach GetResponse
Tegoroczna nagroda to nie pierwsza statuetka przyznana GetResponse w plebiscycie Ekomersy. W poprzednich edycjach platforma została nagrodzona również jako "Najlepszy produkt/usługa wspierająca relację z klientami".
Sporo się w tym roku zmieniło w GetResponse. - mówi Daniel Brzeziński, vice prezes firmy. -Rozbudowaliśmy narzędzie o moduł marketing automation, dodaliśmy kolejne integracje, między innymi z systemem SalesForce. Ciągle się rozwijamy. Cieszymy się, że internauci i jury po raz kolejny docenili naszą pracę
O firmie:
GetResponse obsługuje ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,6%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.
Więcej informacji:
Anna Złoczewska
PR & Marketing Specialist
anna.zloczewska@getresponse.com
tel. +48 609 708 991