Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

morele.net wśród klientów GetResponse

morele.net – jeden z największych sklepów online w Polsce, poszerza grono zaufanych partnerów i rozpoczyna współpracę z dostawcą usług online marketingowych GetResponse.

Według raportu E-commerce Polska 2016, już połowa polskich internautów kupuje online, a większość z nich przy wyborze e-sklepu kieruje się opiniami wystawionymi przez dotychczasowych klientów. Sklep morele.net, obecny na rynku od 2004 roku, jest jednym z najbardziej zaufanych serwisów e-commerce – to najczęściej i najlepiej oceniany duży sklep internetowy w Polsce, który każdego dnia realizuje ponad 4 tysiące zamówień, a jego stronę odwiedza około 1,8 miliona osób miesięcznie.

morele.net wybiera GetResponse

Sklep morele.net zdecydował się powiększyć grono partnerów i powierzył swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej kompleksowe narzędzia do online marketingu i marketing automation.

Zdecydowaliśmy się na wybór GetResponse, ponieważ potrzebowaliśmy partnera z wieloletnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym. Zamierzamy wykorzystać to zarówno w codziennych działaniach, jak i bardziej długofalowych projektach. Wierzymy, że współpraca z GetResponse zaprocentuje w przyszłości. - mówi Łukasz Dworak, Brand Manager.

morele.net to kolejny tak ważny partner, który podjął współpracę z GetResponse. Wśród marek, które obecnie korzystają z usług GetResponse są m.in. Avon, Carrefour czy Polkomtel.

Więcej informacji:

Anna Złoczewska
PR & Marketing Specialist
email: anna.zloczewska@getresponse.com
tel. kom.: +48 609 708 991

Kontakt