Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse, lider email marketingu w Polsce, wprowadza zaawansowaną segmentację odbiorców

GetResponse udostępnia zaawansowane narzędzie segmentacji odbiorców w oparciu o ich dane behawioralne, geograficzne oraz preferencje, umożliwiając marketerom generowanie nawet o 50% wyższych wyników kampanii email marketingowych.

"Według raportu MarketingSherpa segmentacja kampanii email marketingowych pozwala zwiększyć o 30% wskaźnik otwartych wiadomości i aż o 50% wskaźnik kliknięć." - mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes firmy Implix, właściciela GetResponse. "Dlatego GetResponse wprowadza na rynek zaawansowane narzędzie, które pozwala tworzyć dynamiczne grupy subskrybentów i umożliwia dostosowanie treści wiadomości do indywidualnych zachowań i zainteresowań odbiorców. Wierzymy, że zaawansowana segmentacja odbiorców to kolejny krok w kierunku pomocy w optymalizacji działań email marketingowych."

Użytkownicy GetResponse mają do dyspozycji trzy główne typy segmentacji – według danych behawioralnych, geograficznych, oraz preferencji odbiorców.

Segmentacja behawioralna pozwala tworzyć grupy odbiorców w oparciu o ich aktywność i reakcję na otrzymane wcześniej newslettery, np. otwarcie newslettera lub kliknięcie w konkretny link. Marketerzy mogą także segmentować subskrybentów według m.in. daty wysłania newslettera czy dodania do listy mailingowej.

Geosegmentacja umożliwia wydzielenie, na podstawie adresu IP, grup odbiorców według takich kryteriów, jak: państwo, województwo, miasto, kod pocztowy, a nawet szerokość i długość geograficzna.

Segmentacja w oparciu o preferencje pozwala grupować subskrybentów na podstawie informacji zebranych za pomocą formularzy zapisu oraz ankiet internetowych, takich jak: płeć, wiek, zainteresowania, odpowiedzi na pytania z ankiet.

Zaawansowana Segmentacja Odbiorców dodatkowo umożliwia łączenie dowolnej ilości reguł i tworzenie automatycznych filtrów, którym podlegają zarówno nowi jak i obecni subskrybenci.

Na dzień dzisiejszy jest to najbardziej zaawansowane na rynku polskim narzędzie do segmentacji odbiorców komunikacji email marketingowej.

W koncie GetResponse jest ono dostępne w ramach każdego konta, które można teraz założyć za darmo.

Więcej informacji na temat Zaawansowanej Segmentacji Obiorców można znaleźć na stronie http://www.getresponse.pl/segmentacja

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366