Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Hotel Marriott Warszawa z email marketingiem od GetResponse

Od marca 2012r. GetResponse odpowiada za działania email marketingowe hotelu Marriott w Warszawie.

Grono klientów GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, powiększyło się o kolejnego dużego klienta. Od stycznia 2012r. eksperci email marketingu GetResponse odpowiadają za obsługę z zakresu email marketingu warszawskiego hotelu Marriott, należącego do międzynarodowej sieci Marriott International.

Umowa obejmuje wsparcie w zakresie technologii, doradztwo oraz realizację poszczególnych elementów kampanii email marketingowych, w tym m.in. przygotowywanie szablonów newsletterów. Marriott Warszawa wykorzystuje także aplikację GetResponse umożliwiającą budowanie listy mailingowej za pomocą portalu Facebook.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse są Gratka Technologie, Wyborowa, Meritum Bank, Big Star, Raiffeisen Insurance, PZPN, Widzew Łódź, MyDeal.pl, Motor-Press Polska, Cyfrowe.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz wiele innych.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366