Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse wprowadza webinary - innowacyjne narzędzie do generowania leadów

Firma GetResponse świadcząca usługi email marketingowe, jako pierwsza na rynku oferuje klientom kompleksowe oprogramowanie do email marketingu i organizacji webinarów w jednej platformie.

GetResponse – wiodąca na rynku platforma SaaS, oferująca nowoczesne rozwiązania email marketingowe, dołączyła do swojej oferty możliwość organizowania webinarów. Nowa funkcjonalność ma wspierać proste i przystępne cenowo korzystanie z webinarów w ramach działań marketingowych.

“Jeszcze do niedawna GetResponse skupiał się na oferowaniu innowacyjnych narzędzi do email marketingu i budowania baz.” — mówi Szymon Grabowski, założyciel i prezes GetResponse – “Możliwość prowadzenia webinarów pozwoli naszym klientom na korzystanie ze zintegrowanego, rentownego rozwiązania, które służy gromadzeniu leadów i angażowaniu odbiorców.”

WEBINARY GETRESPONSE

Wprowadzenie webinarów otwiera przed marketerami nowe sposoby na angażowanie i docieranie do odbiorców. Najnowsze rozwiązanie GetResponse posiada możliwość zbudowania własnej landing page do rejestracji uczestników, pozwalającej na pielęgnowanie i generowanie leadów, dzięki wysyłce automatycznych zaproszeń i przypomnień o spotkaniu. Organizatorzy mogą tworzyć pokoje online, w których prelegenci będą dzielić się wartościowymi treściami, korzystając w tym celu ze specjalnie wbudowanych narzędzi, m.in. pokazu slajdów, cyfrowej tablicy do zapisów, galerii grafik czy odtwarzacza YouTube. Prezenterzy mają również możliwość wgrania własnych plików.

System posiada także możliwość udostępniania widoku ekranu, zamieszczania ankiet online (przedstawiających wyniki w czasie rzeczywistym) oraz prowadzenia i moderowania czatu, tłumaczonego w 52 językach. Dzięki funkcji nagrywania spotkania, prezenter może - w zależności od indywidualnych potrzeb - podzielić się swoją wiedzą nie tylko z uczestnikami webinara, ale z również z wybraną przez siebie inną grupą docelową.

WYKORZYSTANIE WEBINARÓW W MARKETINGU

Od teraz dzięki możliwości organizowania webinarów, GetResponse oferuje jeszcze szerszy zakres usług:

  • Trenerzy online mogą korzystać z webinarów w celu budowania własnej marki i tworzenia całościowego programu treningowego – a to wszystko na jednej platformie.
  • Małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) dzięki kompleksowemu, rentownemu rozwiązaniu, mogą być jeszcze bliżej swoich klientów, angażować leady ekskluzywnymi treściami i rozbudowywać bazę adresową.
  • SaaS-y i startup-y mogą angażować klientów, wykorzystując w swojej pracy narzędzia do prezentowania wersji demonstracyjnych.
  • Marketerzy mogą korzystać z nowych sposobów angażowania odbiorców, gromadzenia leadów i przekształcania przekazywanych treści w zysk finansowy.

“Nadążanie za potrzebami naszych klientów i zapewnianie im jak najlepszych rozwiązań, zawsze było dla nas najwyższym priorytetem“ mówi Szymon Grabowski. “Webinary dają marketerom całkiem nowy wymiar możliwości i to
w cenie dostępnej dla każdej firmy, bez względu na jej wielkość”.

PAKIETY CENOWE

Za jedyne 165 zł miesięcznie, GetResponse oferuje kompleksowy pakiet do generowania leadów: łącznie z webinarami, narzędziem do email marketingu, analizami, autoresponderami 2.0., kreatorem landing pages oraz kreatorem formularzy. Ten wszechstronny zestaw to obecnie najbardziej atrakcyjna oferta
na rynku, zapewniająca kompletny pakiet narzędzi w jednej platformie – bez konieczności dodatkowych opłat:

1. Oszczędza czas – wszystkie niezbędne narzędzia znajdują się w jednym miejscu, dzięki czemu użytkownicy nie potrzebują dodatkowych rozwiązań do integracji swoich marketingowych wysiłków.

2. Oszczędza pieniądze – to wszechstronny system oferowany w najniższej cenie
na rynku. Porównywalne narzędzia nabywane osobno, byłyby średnio 150% droższe.

3. Zapewnia samowystarczalność w pracy marketera.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366