Urszula Cierebiej dołącza do zespołu GetResponse
Do zespołu GetResponse dołączyła Ula Cierebiej, manager z ośmioletnim doświadczeniem w sprzedaży.
Od września stanowisko New Business Managera GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, objęła Urszula Cierebiej.
Będzie ona odpowiadała za analizowanie rynku, przygotowywanie i prezentowanie oferty GetResponse poszczególnym klientom oraz negocjacje warunków współpracy.
Urszula Cierebiej doświadczenie zdobywała w Dell Poland, gdzie była odpowiedzialna za zarządzanie klientami z globalnymi umowami i przetargami publicznymi. Kierowała również działami sprzedaży i rozwoju w dwóch agencjach eventowych.
W portfolio obsługiwanych przez nią klientów są m.in. takie marki jak: KGHM Polska Miedź S.A., Credit Agricole, Bombardier, CEDC, Jim Beam Global, Tesco, Pfizer, Pliva Teva.
O firmie
GetResponse obsługuje ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.
W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:
Natalia Paczóska
Brand Manager
email:
natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366