Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

WOŚP i GetResponse - ponad milion maili w ciągu roku współpracy

Blisko 1 100 000 wysłanych maili w ciągu ostatniego roku. Biuro prasowe Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to całkiem spora machina. Każdego dnia pracownicy działu PR dbają o to, by informować zainteresowanych o wszelkich działaniach Orkiestry. Nie było by to możliwe, gdyby nie odpowiednie narzędzia.

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to najsilniejsza polska marka - wg Brand Asset TM Valuator, największego na świecie badania kondycji marek. Raport Centrum Badań Opinii Społecznej (CBOS) już po raz kolejny przedstawia Orkiestrę jako markę cieszącą się największym zaufaniem społecznym w Polsce. Na taki stan rzeczy składa się wiele czynników. Przede wszystkim przejrzystość i transparentność działań Fundacji WOŚP. Żeby jednak móc dotrzeć z informacjami o działalności Orkiestry, potrzebne są odpowiednie narzędzia.

- Nie wyobrażam sobie teraz pracy Fundacji WOŚP bez narzędzia do wysyłki masowej mailingów. Dzięki GetResponse w każdej chwili możemy porozumiewać się choćby ze Sztabami WOŚP. Informacja idzie do wszystkich w jednej chwili. To niesamowite, że nie musze pisać 120 tys. osobnych listów, kilkoma kliknięciami kontaktuje się ze wszystkim wolontariuszami - mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

W ciągu roku współpracy GetResponse stało się jednym z podstawowych narzędzi pracy w Biurze prasowym Orkiestry. Orkiestra w ciągu ostatniego roku wysłała za pośrednictwem GetResponse ponad 1 mln 100 tys. e-maili. Każdego dnia liczba ta zwiększa się o kilkaset kolejnych.

- GetResponse to jedno z podstawowych narzędzi z jakiego korzystamy w naszej codziennej pracy. Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy prowadzi działalność przez cały rok, wiele osób chce otrzymywać informacje o jej aktywnościach na bieżąco i tak się właśnie dzieje. Przygotowujemy informacje prasowe, nowinki czy choćby instrukcje dla sztabów - dzięki GetResponse możemy w szybki i łatwy sposób stworzyć przejrzystą informację, która w ciągu kilkudziesięciu sekund dotrze do odbiorców w różnych segmentach - mówi Krzysztof Dobies, rzecznik prasowy Orkiestry.

- To nie jedyne plusy takiego narzędzia - dodaje Adrian Kilan z Biura prasowego WOŚP. Żaden program do obsługi poczty mailowej, nie jest w stanie zaproponować tak szerokiego wachlarza usług dodatkowych oraz wygodnych rozwiązań i możliwości kontaktu z odbiorcą. W bardzo prosty sposób mogę dodać różne listy odbiorców i za każdym razem precyzować do kogo informacja ma dotrzeć. Jeżeli kogoś interesują tylko wydarzenia związane np. z Przystankiem Woodstock, to właśnie takie dostaje.

Każdego dnia Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy kontaktuje się z m.in. dziennikarzami, wolontariuszami, subskrybentami, nauczycielami - to kilkanaście tysięcy maili tygodniowo.

- Dzięki GetResponse można sprawdzić i potwierdzić kto maila otrzymał, kto go otworzył i przeczytał. Zakładka "Statystyki' to skarbnica wiedzy na temat efektów naszej pracy, a pracownicy działu obsługi klienta odpowiedzą na każde pytanie zadane w trakcie czatu na żywo, rozmowy telefonicznej czy wysłanego maila - dodaje Anna Orzech z Biura prasowego WOŚP.

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Dziś sprzęt zakupiony przez WOŚP jest podstawą nowoczesnego wyposażenia wszystkich szpitali, w których leczy się dzieci w Polsce. Do tej pory Fundacja zebrała i przeznaczyła na wsparcie dla szpitali ponad 720 mln złotych.

Więcej o Fundacji WOŚP: www.wosp.org.pl.

O GetResponse:

GetResponse obsługuje ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,6%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

Informacja stworzona we współpracy z Fundacją WOŚP.