Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse wprowadza oczekiwaną integracją z systemem SalesForce

Według najnowszego raportu GetResponse, blisko 70% marketerów widzi, że email marketing przynosi realny zysk, a 57% zamierza zwiększyć wydatki w tym zakresie. 68% użytkowników platformy SalesForce uważa, że email jest niezbędnym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów.

Powyższe statystyki pokazują trend, w którym przenikają się nowoczesne zarządzanie relacjami z klientem i sprzedażowe kampanie marketingowe. Najnowsza integracja systemu CRM SalesForce i platformy email marketingowej GetResponse idealnie się w niego wpisuje.

Dzięki integracji SalesForce i GetResponse użytkownicy zyskują:

  • automatyczną aktualizację pomiędzy systemami, która eliminuje konieczność podwójnego wprowadzania danych;
  • możliwość szybkiego tworzenia kampanii GetResponse z poziomu SalesForce;
  • dostęp do setek szablonów wiadomości przygotowanych przez GetResponse, w tym do szablonów mobilnych;
  • możliwość zaawansowanej personalizacji wiadomości sprzedażowych, która pozwoli dotrzeć do klientów z dokładnie przygotowaną, indywidualną ofertą;
  • doskonale zabezpieczony system, który chroni dane klientów i zapewnia najwyższą dostarczalność wiadomości;
  • dedykowane serwery wysyłki, dzięki czemu klienci nie ponoszą dodatkowych kosztów po stronie SalesForce.

GetResponse oferuje sprawdzone integracje z takimi systemami jak: Slack, Facebook, Twitter, PayPal, Shopify, Magento, WordPress, a teraz również SalesForce. Dzięki integracjom użytkownicy zyskują kontrolę nad przepływem danych pomiędzy platformami i mogą ciągle ulepszać swoją ofertę. Intergacja SalesForce i GetResponse jest obecnie dostępna w pakietach Max i Enterprise.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366