Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse wystartował z kampanią promującą automatyzację email marketingu

“Włącz autopilota” – pod takim hasłem ruszyła 13 marca kampania promująca funkcję automatyzacji email marketingu w GetResponse. Kampania prowadzona jest w najpopularniejszych serwisach branżowych i ma na celu przedstawienie korzyści z zastosowania funkcji automatyzacji email marketingu.

GetResponse jako jedyny dostawca usług email marketingowych w Polsce oferuje funkcję automatyzacji email marketingu, która umożliwia nie tylko tworzenia wiadomości typu “follow up” ale również szybki import kontaktów, integrację z popularnymi serwisami (m.in., Joomla!, Salesforce.com, WordPress), segmentację, targeting behawioralny czy funkcję podglądu kreacji w najpopularniejszych klientach pocztowych.

Aby przedstawić korzyści wynikające z wykorzystania funkcji automatyzacji i przekonać do niej marketerów, GetResponse uruchomił kampanię promującą ten rodzaj email marketingu. Kampania prowadzona jest w czołowych internetowych serwisach branżowych i opiera się na banerach reklamowych oraz mailingach.

Kampanię wspierają także działania i reklamy prowadzone za pomocą portalu społecznościowego Facebook oraz studium przypadku prezentujące automatyzację email marketingu wykorzystaną przez jednego z klientów GetResponse.

Promocja ruszyła 13 marca i potrwa trzy tygodnie.

Szczegółowe informacje na temat funkcji automatyzacji email marketingu można znaleźć na specjalnie przygotowanej do kampanii stronie internetowej - http://www.getresponse.pl/promo/automatyzacja

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366