Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Gwarancja zawsze najlepszych cen w nowej ofercie GetResponse

Po zakończeniu okresu promocyjnego GetResponse zaprezentował pełną ofertę swoich usług. A w niej konto do 1 000 subskrybentów za darmo, dwa modele płatności do wyboru oraz gwarancję zawsze najlepszych cen.

Wraz z końcem 2010 roku zakończył się pierwszy etap Email-Rewolucji – kampanii promującej bezpłatne usługi email marketingu od GetResponse.

Od 12 stycznia wszyscy klienci GetResponse, których liczba odbiorców nie przekracza 1000 adresów email będą mogli dalej korzystać z usług GetResponse za darmo. Klienci przekraczający ten pułap będą korzystać z płatnych usług serwisu.

Oferta obejmuje dwa modele płatności: stałą opłatę abonamentową oraz opłatę za zrealizowaną wysyłkę. W obu wariantach GetResponse oferuje najbardziej atrakcyjne stawki na rynku, a szczegółowy cennik usług dostępny jest na stronie internetowej serwisu.

GetResponse kontynuuje również kampanię pod nazwą "Email-Rewolucja" dodając do niej gwarancję najlepszych cen. Jeśli klient otrzyma niższe ceny od innego dostawcy to może liczyć na szybką reakcję zespołu GetResponse, który przygotuję dla niego konkurencyjną ofertę. Wystarczy, że wyśle swoje zapytanie.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366