Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Nowe logo symbolem zmian w GetResponse

GetResponse podsumowuje zmiany i nowe funkcjonalności wprowadzone do serwisu nową identyfikacją wizualną z całkowicie odmienionym logo.

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, wprowadził nowe logo oraz identyfikację wizualną. Zmiana wizerunku to symbol rewolucyjnych i prostych w obsłudze funkcjonalności, które zostały wprowadzone do serwisu w ostatnich miesiącach.

Wśród nowych funkcjonalności są m.in.: Kreator Wiadomości umożliwiający tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Funkcja "Social Sharing" umożliwiająca integrację z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi oraz śledzenie jej efektów. A poza tym, zaawansowane statystyki, innowacyjny import kontaktów oraz funkcja Podglądu Wiadomości.

„GetResponse to najłatwiejszy email marketing na świecie. To nie jest tylko hasło, ale nasza filozofia. Ciągła praca nad ulepszaniem produktu - takim podejściem kierujemy się od samego początku. Stawiamy na prosty interfejs i rewolucyjne funkcjonalności. Chcemy w ten sposób pokazać naszym klientom, że zaawansowane kampanie email marketingowe mogą być proste i przyjemne w zarządzaniu.”
– mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Nowe logo GetResponse symbolizuje kilka elementów - kopertę, wzrost wyników, znacznik poprawności oraz uśmiech. Dzięki temu może ono komunikować wszystkie najważniejsze elementy związane z GetResponse jak: emaile, najwyższa dostarczalność, wysokie wyniki z kampanii oraz zadowolenie i radość z prostej obsługi serwisu.

Aby skorzystać z nowej funkcjonalności, wystarczy umieścić przyciski udostępniania w social media w kreacji newsletterów – Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn oraz Pinterest, a także kombinacje tych stron.

„Nowe logo to kwintesencja zmian, które udało nam się wprowadzić w GetResponse, ale również początek czegoś nowego. Otwiera się nowy rozdział dla nas i naszych klientów. Już mamy w planach kolejne funkcjonalności, dzięki którym będziemy mogli powiedzieć: Uśmiechnij się. To proste. To GetResponse.” – dodaje Szymon Grabowski.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa w czołowych serwisach branżowych.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366