Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse z nowym Vice Dyrektorem Marketingu

GetResponse ma nowego Vice Dyrektora Marketingu. Został nim Paweł Matwiejczuk, manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu globalnymi markami.

Od 2012 roku związany z branżą reklamową. Ostatnio związany z polskim oddziałem Saatchi&Saatchi, gdzie odpowiadał za globalne projekty eCommerce dla takich klientów jak Procter&Gamble (Tide, Head&Shoulders, Ariel, Oral-B, OldSpice). Wcześniej zdobywał doświadczenie w eg+ Worldwide, gdzie jako Global Project Manager zajmował się aktywnościami marki Hewlett-Packard Enterprise.

Bardzo cieszymy się, że Paweł dołączył do zespołu. To młody, ale ambitny i doświadczony manager w dziedzinie brand awareness. Jego głównym zadaniem będzie budowa wizerunku firmy na rynkach zagranicznych i współpraca z oddziałami lokalnymi w US, Rosji oraz Malezji – mówi Daniel Brzeziński, Dyrektor Zarządzający GetResponse.

Dołączenie do zespołu GetResponse to nie tylko wielkie wyzwanie, ale też rzadko spotykana na polskim rynku możliwość tak różnorodnego rozwoju. – mówi Paweł Matwiejczuk, nowy Vice Dyrektor Marketingu GetResponseNasza platforma działa w 182 krajach,  co przekłada się na dużą różnorodność projektów, z którymi będziemy mieli do czynienia. Czeka nas dużo pracy, zarówno na rynku lokalnym, jak i globalnym, ambicje są wielkie, a przyszłość rysuje się bardzo ekscytująco.

O firmie:

GetResponse obsługuje ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,6%.
Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

Więcej informacji:

Anna Złoczewska
PR & Marketing Specialist
anna.zloczewska@getresponse.com
tel. +48 609 708 991

Kontakt