Nowe możliwości aplikacji mobilnej GetResponse

Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Nowe możliwości aplikacji mobilnej GetResponse

Pełen dostęp do danych o klientach i do informacji o przebiegu kampanii jest kluczowy dla działań marketingowych. Wraz z nowymi ulepszeniami w aplikacji mobilnej GetResponse, klienci zyskują możliwość jeszcze większej kontroli nad postępami kampanii oraz dostęp do dodatkowych informacji o subskrybentach.

Skupiamy się przede wszystkim na pomocy klientom i ułatwieniu im prowadzenia biznesu. Aplikacja dostępna na iOS i Androida pozwala na wgląd do konta i zarządzanie działaniami email marketingowymi 24 godziny na dobę, bezpośrednio z poziomu telefony czy tabletu. – mówi Daniel Brzeziński, vice prezes GetResponse.

Aplikacja mobilna GetResponse dla systemu Android, która do tej pory ściągnięta została ze sklepu Google Play ponad 62 tysiące razy, zyskała właśnie nowe, przydatne funkcje.

Zadowolenie użytkowników jest dla nas wyjątkowo ważne, stąd nowa wersja aplikacji zawiera udogodnienia, o które często pytali. Ten update dodaje nowy poziom kontroli nad kampaniami i kontaktami. – dodaje Marcin Bajorek, Mobile App Product Manager w GetResponse.



Co nowego zobaczymy w aplikacji GetResponse?

  1. 1. Podsumowanie kampanii

    Dzięki dodaniu podsumowania kampanii na pulpicie aplikacji, użytkownicy zyskują widok z zestawieniem informacji o prowadzonych kampaniach. W tym miejscu mogą też kontrolować wszystkie aktywne autorespondery, formularze i Landing Pages.

  2. 2. Wyszukiwanie

    Ulepszone wyszukiwanie pozwala użytkownikom na znalezienie bardziej dokładnych wyników dotyczących subskrybentów, wiadomości, formularzy i Landing Pages – z poziomu smartfona lub tabletu, bezpośrednio na pulpicie. Zyskują też bezpośredni dostęp do informacji o kontaktach – wystarczy tapnięcie.

  3. 3. Zaawansowane opcje wyszukiwania kontaktów

    Użytkownicy mają też możliwość zaawansowanego wyszukiwania opartego na kryteriach takich jak Tagi czy Scoring przypisanych do indywidualnych subskrybentów. Po takim wyszukaniu można wysłać wiadomość do wybranych kontaktów, wprost z aplikacji.

  4. 4. Tagi i Scoring w podsumowaniu kontaktu

    Użytkownicy zyskują dostęp do tagów, które zostały przypisane do poszczególnych subskrybentów. Mogą też dodawać nowe tagi i usuwać te już przypisane. Dzięki nowej zakładce „Score” widoczny jest również podgląd aktualnie przypisanych punktów i historyczne dane o ich zmianach.

  5. 5. Wsparcie funkcji Multi-user

    GetResponse daje możliwość korzystania z funkcji Mulit-user, co oznacza, że kilku członków zespołu może korzystać z systemu w tym samym czasie, a każdy może mieć nadany inny poziom dostępu.

Od teraz mobilna aplikacja dla systemu Android wspiera ten podział. Razem z wydaniem tego uaktualnienia, do aplikacji dodano też dostęp do bloga GetResponse. Zalogowani użytkownicy mogą czytać artykuły bezpośrednio w aplikacji.



O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366