Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Nowe osoby w dziale Edukacji i Optymalizacji w GetResponse

Nowe osoby w dziale Edukacji i Optymalizacji w GetResponse

Od lutego 2012r. do działu Edukacji i Optymalizacji w GetResposne dołączyli kolejni specjaliści – Maciej Górski oraz Marcin Struzik.

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, rozwija dział Edukacji i Optymalizacji. Od lutego 2012r. do działu dołączyli kolejni specjaliści.

Maciej Górski, Email Marketing Expert, jest związany z GetResponse od blisko dwóch lat. Do tej pory czynnie wspomagał klientów GetResponse w realizowaniu kampanii email marketingowych oraz przeprowadzał szkolenia z obsługi GetResponse. W dziale Edukacji i Optymalizacji jest odpowiedzialny za planowanie długofalowych strategii email marketingowych klientów oraz edukację w zakresie najlepszych praktyk, komunikacji z klientem, budowaniem baz adresowych, czy przestrzegania przyjętych regulacji prawnych w komunikacji drogą elektroniczną.

Marcin Struzik, rozpoczął pracę na stanowisku Video Edytora. Do jego zadań w dziale Edukacji i Optymalizacji należy opracowywanie i tworzenie materiałów edukacyjnych video dla klientów oraz ekspertów email marketingu na potrzeby szkoleń, prezentacji i różnych wystąpień.

GetResponse jako jedyny dostawca na polskim rynku uruchomił dział Edukacji i Optymalizacji, który działa od czerwca 2011r. Do jego głównych zadań należy m.in. zwiększanie konwersji i zaangażowania odbiorców, dzielenie się wiedzą oraz opracowywanie długofalowej strategii klientów.

Aby współpracować z ekspertami GetResponse nie trzeba korzystać z oferowanej przez firmę platformy mailingowej, a wszystkie usługi mogą być wykonywane w określonych pakietach lub każda z osobna.

Implix, właściciel GetResponse, zatrudnia już ponad 100 specjalistów z różnych branż.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366