GetResponse od czerwca 2011r. odpowiada za obsługę z zakresu email marketingu Meritum Bank.
Meritum Bank wśród klientów GetResponse
GetResponse od czerwca 2011r. odpowiada za obsługę z zakresu email marketingu Meritum Bank.
Grono klientów GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, powiększyło się o kolejnego klienta. Tym razem swoje działania email marketingowe powierzył GetResponse Meritum Bank.
Zasady współpracy przewidują działania z zakresu email marketingu, które będą doprecyzowywane na bieżąco wraz z poziomem zaangażowania ekspertów Getresponse w poszczególne etapy kampanii Meritum Bank.
“Wybraliśmy GetResponse ponieważ chcemy być spokojni o profesjonalizm i efektywność naszego email marketingu. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie GetResponse na rynkach zagranicznych oraz ich kompleksowe usługi zaprocentują wynikami w zakresie email marketingu.” - mówi Anna Ratajczak, E-Marketing Specialist w Meritum Bank.
“Meritum Bank to już kolejna znana i duża marka, która w ostatnim czasie obdarzyła nas zaufaniem powierzając nam prowadzenie kampanii email marketingowych. Cieszymy się, że polskie firmy nie tylko coraz częściej zaczynają wierzyć w efektywność email marketingu, ale chcą go tworzyć właśnie z nami.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciel GetResponse.
Wśród firm i instytucji, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse, są już między innymi PZPN, Intercontinental, Widzew Łódź, Cyfrowe.pl, Big Star, Raiffeisen Insurance Agency oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
O firmie
GetResponse obsługuje ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.
W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:
Natalia Paczóska
Brand Manager
email:
natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366