Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Wiedza i Praktyka nowym klientem GetResponse

Do grona klientów GetResponse dołączyło jedno z największych wydawnictw B2B w Polsce - Wiedza i Praktyka.

Portfolio GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, powiększyło się o kolejnego klienta - Wiedzę i Praktykę - drugie co do wielkości wydawnictwo biznesowe w Polsce. WiP od 17 lat wspiera specjalistów, menedżerów oraz właścicieli firm i przedsiębiorstw w ich rozwoju zawodowym i biznesowym. WiP oferuje profesjonalne treści w wielu formach: poradniki, czasopisma, książki, ebooki, portale internetowe i aplikacje mobilne. Oferta wydawnictwa dostępna jest w sklepie internetowym FabrykaWiedzy.com.

Umowa z GetResponse obejmuje kompleksową obsługę Wiedzy i Praktyki w zakresie email marketingu, w tym m.in. regularną wysyłkę ponad 20 bezpłatnych newsleterów z profesjonalnymi poradami. Na tematyczne newslettery wydawnictwa Wiedza i Praktyka można się zapisać na stronie elettery.pl

Ponadto eksperci GetResponse będą również odpowiedzialni za wspieranie sprzedaży internetowej wydawnictwa, automatyzowanie procesów wysyłkowych oraz zarządzanie bazą odbiorców.

Wśród firm i marek, które powierzyły swoje działania email marketingowe GetResponse są m.in. Avon, Apart, Big Star, Carrefour, DPD, Intercontinental, Interia.pl, Marriott Warszawa, Pernod Ricard Polska czy AXA.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366