Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Email marketing vs marketing automation - darmowy poradnik od ekspertów GetResponse

Co w ogóle oznacza termin "marketing automation", czym różni się od email marketingu i jak wykorzystać ten kanał do komunikacji z klientami - na te i wiele innych pytań można znaleźć odpowiedź w darmowym poradniku GetResponse "Email marketing vs marketing automation"

Eksperci z działu Edukacji GetResponse przygotowali darmowy poradnik wprowadzający marketerów i przedsiębiorców w tajniki automatyzacji marketingu. Na ponad 10 stronach zostały przedstawione najważniejsze informacje, dzięki którym każdy pozna na czym w ogóle polega marketing automation i czym różni się od tradycyjnych działań email marketingowych.

Z poradnika “Email marketing vs marketing automation” można dowiedzieć się również jakie funkcje zawierają systemy marketing automation, jak planować kampanię opartą o marketing automation oraz, który kanał wybrać do komunikacji z klientami.

W ostatnich miesiącach pojawiło się wiele niejasności na temat marketing automation. Dlatego głównym celem tej obszernej publikacji jest usystematyzowanie wiedzy i informacji poświęconych tej formie komunikacji. Poradnik ma w klarowny sposób wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z automatyzacją marketingu.

Jakie systemy są bardziej skuteczne: tradycyjne platformy email marketingowe czy systemy marketing automation? A może firmy powinny korzystać z obydwu narzędzi jednocześnie? W przygotowanym poradniku staramy się na każdej stronie odpowiedzieć na te i wiele innych najczęściej zadawanych pytań – mówi jeden z autorów publikacji, Maciej Ossowski, Dyrektor działu Edukacji w GetResponse.

Darmowy poradnik “Email marketing vs marketing automation” można pobrać ze strony http://www.getresponse.pl/email-marketing/promo/marketing-automation-ebook

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366