Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Sprawdź nowy Kreator Wiadomości i wygraj iPada!

"E-mail marketing w sklepie internetowym" – ebook od ekspertów GetResponse i portalu Ekomercyjnie

Eksperci e-mail marketingu z GetResponse wraz redakcją serwisu eKomercyjnie przygotowali kompleksowy poradnik “E-mail marketing w sklepie internetowym”. Teoria, praktyka oraz studia przypadku – łącznie niemal 150 stron na temat e-mail marketingu.

"E-mail marketing w sklepie internetowym" to pierwsza na polskim rynku tak obszerna publikacja na temat e-mail marketingu dla e-sprzedawców. Na blisko 150 stronach przedstawione zostały podstawowe zagadnienia oraz praktyczne przykłady wykorzystania e-mail marketingu w działaniach marketingowych i sprzedażowych e-sklepów. Dzięki temu lektura książki nie tylko wprowadzi czytelnika w świat e-mail marketingu, ale również umożliwi poznanie sposobów prowadzenia zaawansowanych kampanii z wykorzystaniem wiadomości e-mail.

Książka dedykowana jest zarówno e-przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii e-mail marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności obecnych działań.

Autorami książki są eksperci e-mail marketingu z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług e-mail marketingowych oraz doświadczeni e-przedsiębiorcy z najpopularniejszego serwisu o e-commerce w naszym kraju - eKomercyjnie.pl.

Z lektury publikacji można dowiedzieć się m.in. jak:

  • planować kreację newslettera
  • budować bazę odbiorców
  • przeprowadzać segmentację bazy adresowej
  • integrować kampanie e-mail marketingowe z social media
  • reaktywować porzucone koszyki w e-sklepie
  • dbać o wysoką dostarczalność wysyłanych mailingów
  • sprawić, by jak najmniej osób opuszczało listę mailingową
  • wypełnić prawne obowiązki wobec GIODO
  • zintegrować wiadomości triggerowane ze strategią marketingową i sprzedażową e-sklepu

Ebook w promocji kosztuje jedyne 19,99 zł i jest dostępny w najpopularniejszych formatach charakterystycznych dla publikacji internetowych: PDF, ePub i Mobi.

Całość jest dostępna w księgarni serwisu eKomercyjnie.pl -> http://sklep.ekomercyjnie.pl

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366