Dlaczego nie mogę zalogować się do konta?

Istnieje wiele powodów, dla których możesz mieć trudności z zalogowaniem się do konta.
Sprawdź poniższe kroki, aby dowiedzieć się, dlaczego mogło się to wydarzyć i jak można to rozwiązać.

Czy dane logowania są niepoprawne lub nieaktualne?

Jeśli nie możesz się zalogować, istnieje możliwość, że zobaczysz komunikat o treści „Adres e-mail lub hasło, które podałeś, są nieprawidłowe”. Najczęstszą przyczyną takiego błędu jest wprowadzenie danych, które nie odpowiadają tym zapisanym w systemie.

Możesz zaktualizować te informacje, wybierając opcję Nie pamiętasz hasła? w prawym dolnym rogu strony logowania. Następnie możesz wprowadzić swój adres e-mail, aby została wysłana wiadomość z linkiem do resetu hasła.

Jeśli zmieniałeś ostatnio dane logowania, zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie przed zalogowaniem się do konta za pomocą nowych danych. Jeśli masz konto założone na nazwę użytkownika zamiast adresu e-mail, upewnij się, że wpisujesz nazwę użytkownika podczas logowania na stronie lub w aplikacji mobilnej.

Czy adres e-mail używany jest zarówno przez właściciela konta, jak i członka zespołu?

W niektórych przypadkach ten sam adres e-mail może być połączony z dwoma oddzielnymi loginami, jednym dla głównego użytkownika i drugim dla członka zespołu. W takim przypadku nie jesteśmy w stanie określić, do którego konta próbujesz się zalogować i wygenerowany zostaje błąd.

W takiej sytuacji nasz Dział Obsługi Klienta będzie mógł pomóc Ci w usunięciu użytkownika powiązanego z tym adresem e-mail.

Czy konto zostało zamknięte?

Gdy konto zostanie zamknięte, nie jest możliwe zalogowanie się do niego. Istnieje wiele powodów, dla których może to nastąpić. Na przykład:

  • Konto zostało zamknięte przez właściciela lub wyłączone na jego prośbę.
  • Konto było kontem płatnym, posiadającym ujemne saldo przez 90 dni. Po pierwszej nieudanej płatności konto pozostaje aktywne, ale w ograniczonym stanie, a system podejmuje kolejne próby pobrania opłaty. Konto zostanie całkowicie zamknięte jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 90 dni.
  • Konto zostało zamknięte z powodu naruszenia naszych warunków świadczenia usług lub innych umów prawnych zawartych z GetResponse.

Zamknięte konta pozostają w systemie przez 120 dni od daty zamknięcia. W tym czasie nasz zespół powinien być w stanie reaktywować je na prośbę klienta i przywrócić wszystkie dane. Opcja ta dostępna jest dla wszystkich kont zamkniętych przez właściciela lub tych zamkniętych przez brak płatności/wygaśnięcie okresu próbnego.

Wciąż nie działa?

Nasz Dział Obsługi Klienta chętnie pomoże. Upewnij się, że masz pod ręką poniższe informacje, aby przyśpieszyć proces:

  • Ostatni znany adres e-mail/nazwę użytkownika powiązaną z kontem
  • Ostatnie cztery cyfry karty kredytowej powiązanej z kontem lub pełen adres rozliczeniowy widniejący na fakturach