Zaproszenie kontaktów na pokaz demonstracyjny

Możesz użyć szablonu Zaproszenie kontaktów na pokaz demonstracyjny w ramach strategii zwiększania dokonywanych sprzedaży. Dzięki temu możesz zbudować cykl automation skierowany do kwalifikowanych kontaktów. Ten cykl automation może być zainicjowany zarówno dla nowych, jak i istniejących kontaktów.

  • istniejące kontakty mogą otrzymać zaproszenie z prośbą o potwierdzenie zainteresowania w pokazie demonstracyjnym produktu,
  • nowi subskrybenci otrzymają wiadomość potwierdzającą prośbę o pokaz demonstracyjny.

Na sam koniec cykl automation przypisze otaguje kontakty, aby zidentyfikować je w kontekście przyszłych kampanii.

Ten szablon został zatwierdzony przez eksperta ds. konwersji – Talię Wolf. Uzyskaj więcej informacji na temat jej strategii, aby zwiększyć liczbę sprzedaży w połączeniu ze skupioną na kliencie optymalizacją konwersji.

Podsumowanie szablonu

Kategoria: Kwalifikowanie leadów
Liczba elementów w szablonie:
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania:
Zawiera elementy dostępne wyłącznie w pakietach Marketing Automation i Ecommerce Automation

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów i opublikowania szablonu w formie cyklu automation:

  • tagi (opcjonalnie). Dzięki temu znajdziesz właściwe kontakty lub dodasz je do innego cyklu automation. Możesz stworzyć tagi w trakcie budowania cyklu, ale warto posiadać podstawowy plan tagowania.
  • 2 wiadomości automation lub inne wiadomości, których można użyć jako wiadomości automation.
  • landing page lub formularz – potrzebujesz narzędzia, które zapisze kontakty na Twojej liście.
  • cykl sprzedaży, do którego mamy dodawać kontakty.

Konfiguracja szablonu

Możesz zapisać ten szablon z jego domyślnie ustawionymi szczegółami. Jeśli jednak chcesz dokonać jakichś zmian, kliknij element, aby otworzyć jego zakładkę szczegółów. Co możesz dalej zrobić?

Namierzanie istniejących kwalifikowanych kontaktów

1. Przejdź do warunku tagowanie i wybierz tagi, które mają zainicjować cykl automation. Możesz nada takiemu tagowi nazwę „gotowi” lub „ogrzani”. Tag ten może być przypisywany w innym cyklu (np. Tagowanie kontaktów na podstawie scoringu), ale możesz go też przypisać samodzielnie. Uwaga: domyślnie ten warunek zadziała dla kontaktów, które otrzymają wybrany tag po publikacji cyklu. Aby uwzględnić kontakty, które już posiadają ten tag, włącz opcję opcję Po rozpoczęciu cyklu dołącz kontakty, które już się znajdują w cyklu sprzedaży. Zachowaj ustawienia czasu na pozycji Nigdy.

wybierz tag

2. Użyj rozwijalnych menu w elementach akcji Wyślij wiadomość, aby wybrać wiadomości, które zaproszeniem na pokaz demonstracyjny. Wiadomość powinna zawierać link lub przycisk do potwierdzenia zaproszenia.

wybierz wiadomość do wysłania

3. Użyj rozwijalnych menu w warunku Link kliknięty, aby wybrać wiadomość urodzinową i zawarty w niej link.

warunek - kliknięty link

Namierzanie nowych kontaktów

1. Warunek Zapisany przez domyślnie sprawdza dowolną listę i dowolną metodę zapisu. Możesz zmienić te ustawienia, aby dopasować je do swoich potrzeb. Skorzystaj z rozwijalnych menu, aby doprecyzować listę i metodę subskrypcji (w tym przypadku to może być przypisany do pokazu demonstracyjnego landing page lub formularz).

zapisany przez

2. Użyj rozwijalnych menu w akcji Wyślij wiadomość, aby wybrać wiadomość, która powiadomi Twoje kontakty, że otrzymałeś ich prośbę o pokaz demonstracyjny.

wybierz wiadomość

Zakończenie

1. Przejdź do akcji „Dodaj co cyklu sprzedaży” i wybierz jeden ze swoich cykli. Następnie wybierz etap, do którego chcesz dodawać kontakty.

dodaj do cyklu sprzedaży

2. Przejdź do ostatniej akcji Zmień tag i wybierz tag, który chcesz przypisać swoim kontaktom w oparciu o cykl sprzedaży, do którego zostały dodane.

przypisz tag

Powiązane cykle automation

  • „Tagowanie kontaktów na podstawie scoringu” pozwala zidentyfikować leady, które kwalifikują się na prezentację demonstracyjną.

Powiązane linki