Czym jest CRM GetResponse?

CRM czyli system zarządzania relacjami z klientami to funkcjonalność, która pozwoli Ci kierować interakcjami swojej firmy z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Pozwala na tworzenie cykli sprzedaży. Są to wizualne reprezentacje procesu sprzedaży lub innych interakcji biznesowych z klientami. Składowe części cykli to etapy, które reprezentują kolejne kroki w procesie. W etapach umieszczani są klienci.

Po tym, jak stworzysz cykle sprzedaży i dodasz do nich klientów, możesz przenosić ich pomiędzy etapami, dodawać komentarze, ustawiać przypomnienia o tym by do nich zadzwonić lub wysłać wiadomość email. Możesz również aktualizować ważne informacje na temat klientów. Masz również możliwość pogrupowania wielu kontaktów, w jednym etapie i nazwać go, tak aby łatwo było zidentyfikować produkt lub usługę, którą oferujesz swoim klientom. Dodatkowo możesz też umieścić informację na temat opiekuna klienta.

Co mogę osiągnąć z CRM GetResponse? Jak różni się on od innych?

Z uwagi na fakt, że CRM GetResponse jest częścią platformy, masz możliwość łatwego łączenia go z innymi funkcjonalnościami GetResponse:

  • Możesz przekonwertować kontakty z konta w klientów. Łatwo zdecydujesz, które kontakty kwalifikują się na klientów. Wyszukuj kontakty, które spełniają określone kryteria – np. posiadają wysoką liczbę punktów scoringu, nadanych na podstawie ich aktywności, jako subskrybentów, regularnie otwierają wiadomości, klikają na linki, biorą udział w webinarach – i zapisuj je jako segmenty.

  • Możesz dodać wybrane kontakty do cyklu sprzedaży. Przenosić ich z jednego etapu na drugi i aktualizować ich dane aby śledzić ich postępy. Możesz użyć dane, które zgromadzisz, aby dostosowywać swoją strategię biznesową i komunikacyjną.

  • Możesz wykorzystać dane CRM do filtrowania i grupowania kontaktów, w oparciu o to w jakim cyklu i etapie się znajdują. Możesz tworzyć segmenty, które będą zwierać niezbędne informacje na temat klientów.

Mówiąc krótko, możesz szybko oceniać, które kontakty, mogą stać się klientami i dodać ich do cyklu sprzedaży. Równie szybko, możesz stworzyć segmenty z klientami i zaplanować wysyłkę wiadomości do nich. Przepływ informacji o kontaktach i klientach jest automatyczny i niezakłócony. Możesz, więc być pewny, że masz odpowiednie osoby na liście odbiorców.

Czy CRM GetResponse działa na urządzeniach mobilnych?

CRM GetResponse może być używany na urządzeniach mobilnych. Jest on responsywny i dostosowuje wygląd do mniejszych ekranów, co ułatwia tworzenie i zarządzanie cyklami sprzedaży.