Promocja kursu

Szablon promocji kursu pozwala promować Twoje treści i zachęcać ludzi do zapisywania się na Twoją listę. Ten szablon jest przydatny, jeśli chcesz:

  • wysyłać zaproszenie do kontaktów, które otrzymała taga dla osób zainteresowanych Twoimi kursami,
  • wysyłać wiadomości nawiązujących kontakt do wszystkich osób, które się zapisały na Twoją listę,
  • wysyłać przypomnienie wszystkim, którzy się nie zapisali,
  • przypisywać tagi kontaktom w oparciu o ich reakcję.

Podsumowanie szablonu

Kategoria: Kursy online
Liczba elementów w szablonie: 9
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 7

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów o opublikowania szablonu w formie cyklu automation:

  • wiadomości automation lub inne wiadomości, których można użyć jako wiadomości automation,
  • tagi (opcjonalnie), Możesz stworzyć tagi w trakcie budowania cyklu, ale warto posiadać podstawowy plan tagowania.

Konfiguracja szablonu

Wszystkie wyszarzone elementy muszą zostać skonfigurowane. Warunek Link kliknięty jest domyślnie ustawiony tak, by szukać dowolnego linku w dowolnym newsletterze. Możesz zmienić te ustawienia, aby dopasować je do swoich potrzeb. Kliknij element, aby otworzyć jego zakładkę szczegółów.

  1. Przejdź do warunku tagowanie i wybierz tagi, które mają zainicjować cykl automation. Tagi te mogą być przypisywane w innym cyklu (np. powitanie nowych klientów), ale możesz je też przypisać samodzielnie. Domyślnie ten warunek zadziała dla kontaktów, które otrzymają wybrany tag po publikacji cyklu. Jeśli chcesz uwzględnić w cyklu kontakty, które miały ten tag jeszcze przed publikacją cyklu, zmień w szczegółach elementu pozycję przełącznika, który odpowiada za tę opcję. Zachowaj ustawienia czasu na pozycji Nigdy.
  2. W przypadku warunków Link kliknięty, zdecyduj, czy chcesz zachować ustawienia domyślne, czy wolisz skorzystać z rozwijalnych menu, aby zawęzić zakres działania warunku do konkretnej wiadomości i konkretnego linku.
  3. Użyj rozwijalnych menu w każdym elemencie Wyślij wiadomość, aby wybrać wiadomość, której chcesz użyć. Może to być zaproszenie, wiadomość z podziękowaniem lub przypomnienie.
  4. Przejdź do akcji zmień tag i wybierz tagi, które chcesz przypisać, aby śledzić swoich klientów.
  5. Kliknij w prawym górnym rogu ekranu przycisk Zapisz i publikuj, gdy skończysz już ustawiać cały szablon lub wybierz opcję Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz później dokończyć konfigurację tego szablonu (taki cykl będzie miał status „robocze” na stronie Zarządzaj cyklami).

Pomysłowy Monster

Jeśli jesteś użytkownikiem konta Ecommerce Marketing, możesz rozwinąć swój cykl w następujący sposób:

  • Możesz zmienić liczbę tagów inicjujących ten cykl, dodając potrzebną liczbę warunków tagowanie i łącząc je z elementem wyślij wiadomość.

Powiązane cykle

Możesz wykorzystać tagi z końcówek i początków innych cykli, aby zainicjować dla swoich kontaktów serię innych cykli. Po uzyskaniu odpowiedniego taga osoby te zostaną dodane do innego cyklu, który zaczyna się od warunku opartego o posiadanie tego taga. Z jakimi cyklami możesz użyć tego cyklu?

  • Podstawowy kurs online
    lub
  • Zaawansowany kurs online
    Uwaga: musisz zdecydować, do którego cyklu chcesz dodać swoje kontakty. Użyj promocji kursu z tylko jednym z wyżej wymienionych szablonów naraz, aby się upewnić, że uczestnicy kursu nie będą otrzymywać zbyt wielu wiadomości jednocześnie.

Powiązane linki