Oprogramowanie marketingowe od GetResponse
Oprogramowanie marketingowe od GetResponse
  • Produkty
    Zbuduj listę ›
    • Email marketing
    • Autorespondery
    • Kreator emaili AI NOWOŚĆ
    • Kreator stron
    • Landing pages
    Buduj relacje ›
    • Marketing automation
    • SMS marketing
    • Powiadomienia web push
    • Lejek konwersji
    • Czaty na żywo
    Promuj i sprzedawaj ›
    • Integracje ecommerce
    • Formularze i pop-upy
    • Rekomendacje AI
    • Płatne reklamy
    • Webinary
    Spersonalizowane rozwiązanie

    Jeśli szukasz rozwiązania stworzonego specjalnie dla Ciebie – wybierz GetResponse MAX.

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O PLANIE MAX › Spersonalizowane rozwiązanie
    • Wszystkie funkcjonalności
    • Program partnerski
    • Ponad 100 integracji
    • Porównanie narzędzi
  • Cennik
  • Baza wiedzy
    Ucz się i rozwijaj
    • Blog

      Najlepsze treści o online marketingu, produktach GetResponse – i wiele więcej.

    • Baza wiedzy

      Cenne wskazówki i najlepsze praktyki w formie przewodników, materiałów wideo i infografik.

    • Biblioteka webinarów

      Potężna dawka wiedzy w formie spotkań online - na żywo i na żądanie.

    Uzyskaj pomoc
    • Dział Obsługi Klienta

      Najwyższej jakości wsparcie od naszego pięciogwiazdkowego zespołu obsługi klienta.

    • Centrum pomocy

      Wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby zacząć pracę z GetResponse.

    • Dokumentacja API

      Informacje dla deweloperów, jak zintegrować Twoje narzędzia z GetResponse.

    Poznaj historie klientów
    Poznaj historie klientów

    Znajdź inspirację w historiach klientów takich, jak Ty.

    PRZECZYTAJ ›
  • Oferta dla przedsiębiorstw
  • Szukaj
  • Zaloguj się
Zacznij za darmo
  • Centrum pomocy
  • Słownik
  • Pozyskiwanie leadów

Zawartość:

Pozyskiwanie leadów

Inicjatywa marketingowa lub strategia kampanii, która nakierowana jest na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów.

Powiązane artykuły

  • Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?

    Szablony z kategorii Kwalifikowanie leadów pomogą Ci w pogrupowaniu kontaktów według ich rodzaju i poziomu zaangażowania (na przykład jak często ktoś klika w linki z Twoich wiadomości). Gdy ktoś zbierze określoną liczbę punktów lub dostanie konkretny tag, możesz skierować taką osobę do następnej kampanii sprzedażowej. Dzięki informacjom zebranych przez tego typu cykle możesz mieć pewność, […]

  • Jak stworzyć reklamę korzystając z integracji Google Ads?

    Integracja Google Ads umożliwia dotarcie z reklamą do dokładnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Dzięki Google Ads możesz nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami, kiedy wyszukają oni konkretne słowa w wyszukiwarce Google. Integracja Google Ads ułatwia dotarcie do kontaktów na podstawie ich lokalizacji, kiedy wyszukują konkretnej usługi. Nasz prosty edytor poprowadzi Cię przez cały proces tworzenia reklamy. Utworzone reklamy […]

Popularne materiały

  • Niezbędnik Content Marketera.
  • Świąteczne strategie email marketingowe
  • Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego
  • Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce.

Produkty

  • Email marketing
  • Kreator emaili AI
  • Generator kampanii AI
  • Autorespondery
  • Marketing automation
  • Kreator stron
  • Landing pages
  • Formularze i pop-upy
  • Wszystkie funkcjonalności
  • Integracje
  • Cennik

Wsparcie

  • Centrum pomocy
  • Kontakt z działem obsługi klienta
  • Materiały dot. online marketingu
  • Historie klientów
  • Podcast "Operation Automation" (EN)
  • Biblioteka webinarów
  • Darmowe szablony email
  • Darmowe szablony stron WWW
  • Porównaj nas z innymi
  • Dokumentacja API

Firma

  • O nas
  • Dołącz do nas
  • Centrum prasowe
  • Programy partnerskie
  • Programy partnerskie dla agencji
  • Relacje inwestorskie
  • Oświadczenie o dostępności
  • Sygnaliści

Najpopularniejsze na blogu

  • Planer Marketera – jak wykorzystać kalendarz marketingowy do tworzenia kampanii?

  • Newsletter – co to jest i jak tworzyć skuteczne wiadomości?

  • Lista mailingowa – jak prawidłowo budować bazę kontaktów

Odwiedź blog GetResponse

Pobierz aplikację GetResponse

Obserwuj nas

Zmień język

Polski
  • Deutsch
  • English
  • Español
  • Italiano
  • Polski
  • Português
  • Русский

Włącz wysoki kontrast

Oprogramowanie marketingowe od GetResponse Copyright © 2023 GetResponse. Email marketing i wiele więcej®

  • Polityka prywatności
  • Polityka antyspamowa
  • Regulamin usługi