Zaawansowany kurs online

Użyj szablonu zaawansowanego kursu online, aby umożliwić uczestnikom kursu otrzymywanie lekcji kursu wtedy, kiedy chcą, a nie w oparciu o z góry ustalony schemat. Ten szablon wykorzystuje 7 elementów, ale możesz dodać więcej (lub usunąć istniejące) w zależności od długości Twojego kursu. Dokończ budowanie cyklu, wybierając wiadomości, które chcesz wysyłać swoim subskrybentom i wybierając tagi, którymi chcesz zacząć i skończyć ten cykl automation.

Podsumowanie szablonu

Kategoria: Kursy online
Liczba elementów w szablonie: 7
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 5

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów o opublikowania szablonu w formie cyklu automation:

  • wiadomości automation lub inne wiadomości, których można użyć jako wiadomości automation,
  • pomysł na to, których tagów chcesz użyć na początku i końcu cyklu.

Konfiguracja szablonu

Wszystkie wyszarzone elementy muszą zostać skonfigurowane. Warunek Link kliknięty jest domyślnie ustawiony tak, by szukać dowolnego linku w dowolnym newsletterze. Możesz zmienić te ustawienia, aby dopasować je do swoich potrzeb. Kliknij element, aby otworzyć jego zakładkę szczegółów. Uwaga: warunek linku klikniętego ma już przypisany rekomendowany czas opóźnienia.

1. Przejdź do warunku tagowanie i wybierz tag, który ma zainicjować cykl automation. Osoby z tym tagiem zostaną automatycznie dodane do tego cyklu i zaczną otrzymywać lekcje w ramach kursu. Ten tag może być przypisywany w innym cyklu (np. podstawowy kurs online), ale możesz go też przypisać samodzielnie. Nazwa taga powinna być szczegółowa, np. możesz użyć taga o nazwie „kurs zaawansowany – gotowi”.

Domyślnie ten warunek zadziała dla kontaktów, które otrzymają wybrany tag po publikacji cyklu. Jeśli chcesz uwzględnić w cyklu kontakty, które miały ten tag jeszcze przed publikacją cyklu, zmień w szczegółach elementu pozycję przełącznika, który odpowiada za tę opcję. Zachowaj ustawienia czasu na pozycji Nigdy.
2. Użyj rozwijalnych menu w każdym elemencie Wyślij wiadomość, aby wybrać wiadomość, której chcesz użyć.
3. W przypadku warunków Link kliknięty, zdecyduj, czy chcesz zachować ustawienia domyślne, czy wolisz skorzystać z rozwijalnych menu, aby zawęzić zakres działania warunku do konkretnej wiadomości i konkretnego linku. Gdy tylko Twoje kontakty klikną w link, nasz system wyśle do nich kolejną lekcję. Jeśli ktoś nie kliknie w link, to wyślemy mu kolejną lekcję po czasie określonym w ustawieniach.
4. Przejdź do akcji Zmień tag, która kończy cały cykl, a następnie wybierz tag, który będzie świadczyć o tym, że ktoś ukończył Twój kurs. To pomoże Ci zidentyfikować właściwą grupę subskrybentów, jeśli zechcesz właśnie im wysłać wiadomość lub dodać ich do innego cyklu.
5. Kliknij w prawym górnym rogu ekranu przycisk Zapisz i publikuj, gdy skończysz już ustawiać cały szablon lub wybierz opcję Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz później dokończyć konfigurację tego szablonu (taki cykl będzie miał status „robocze” na stronie **Zarządzaj cyklami”).

Pomysłowy Monster

Jeśli jesteś użytkownikiem konta Ecommerce Marketing, możesz rozwinąć swój cykl w następujący sposób:

  • Możesz dodać więcej elementów czekania i wysyłania wiadomości do istniejących szablonów, jeśli Twój kurs online składa się z większej liczby lekcji. Jeśli chcesz to zrobić, skieruj kursor nad linię łączącą ostatnią wiadomość i element tagowanie. Kliknij symbol „x”, aby przerwać połączenie między dwoma elementami. Przenieś dodatkowe elementy do obszaru roboczego i połącz je ze sobą.

Powiązane cykle

  • Promocja kursu
    Cykl promocja kursu kończy się tagowaniem kontaktów, które mogą zacząć otrzymywać materiały związane z kursem. Zacznij szablon Zaawansowany kurs online od tego taga, aby automatycznie dodawać konkretne kontakty do Twojego kursu.
  • Podstawowy kurs online
    Możesz otagować kontakty pod koniec podstawowego kursu online. Jeśli użyjesz tego samego taga na początku Zaawansowanego kursu online, to możesz automatycznie przenosić kontakty pomiędzy poszczególnymi kursami.
  • Retargeting uczestników kursu
    Możesz otagować kontakty pod koniec zaawansowanego kursu online. Jeśli użyjesz tego samego taga na początku Retargetingu uczestników kursu, to wszystkie osoby z tym tagiem mogą otrzymywać od Ciebie rekomendacje innych kursów.

Powiązane linki