Promocja kursu

Szablon promocji kursu pozwala promować Twoje treści i zachęcać ludzi do zapisywania się na Twoją listę. Ten szablon jest przydatny, jeśli chcesz:

  • wysyłać zaproszenie do kontaktów, które otrzymała taga dla osób zainteresowanych Twoimi kursami,
  • wysyłać wiadomości nawiązujących kontakt do wszystkich osób, które się zapisały na Twoją listę,
  • wysyłać przypomnienie wszystkim, którzy się nie zapisali,
  • przypisywać tagi kontaktom w oparciu o ich reakcję.

Podsumowanie szablonu

Kategoria: Kursy online
Liczba elementów w szablonie: 9
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 7

Course promotion template preview

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów o opublikowania szablonu w formie cyklu automation:

  • wiadomości automation lub inne wiadomości, których można użyć jako wiadomości automation,
  • tagi (opcjonalnie), Możesz stworzyć tagi w trakcie budowania cyklu, ale warto posiadać podstawowy plan tagowania.

Konfiguracja szablonu

Wszystkie wyszarzone elementy muszą zostać skonfigurowane. Warunek Link kliknięty jest domyślnie ustawiony tak, by szukać dowolnego linku w dowolnym newsletterze. Możesz zmienić te ustawienia, aby dopasować je do swoich potrzeb. Kliknij element, aby otworzyć jego zakładkę szczegółów.

  1. Przejdź do warunku tagowanie i wybierz tagi, które mają zainicjować cykl automation. Tagi te mogą być przypisywane w innym cyklu (np. powitanie nowych klientów), ale możesz je też przypisać samodzielnie. Domyślnie ten warunek zadziała dla kontaktów, które otrzymają wybrany tag po publikacji cyklu. Jeśli chcesz uwzględnić w cyklu kontakty, które miały ten tag jeszcze przed publikacją cyklu, zmień w szczegółach elementu pozycję przełącznika, który odpowiada za tę opcję. Zachowaj ustawienia czasu na pozycji Nigdy.
  2. W przypadku warunków Link kliknięty, zdecyduj, czy chcesz zachować ustawienia domyślne, czy wolisz skorzystać z rozwijalnych menu, aby zawęzić zakres działania warunku do konkretnej wiadomości i konkretnego linku.
  3. Użyj rozwijalnych menu w każdym elemencie Wyślij wiadomość, aby wybrać wiadomość, której chcesz użyć. Może to być zaproszenie, wiadomość z podziękowaniem lub przypomnienie.
  4. Przejdź do akcji zmień tag i wybierz tagi, które chcesz przypisać, aby śledzić swoich klientów.
  5. Kliknij w prawym górnym rogu ekranu przycisk Zapisz i publikuj, gdy skończysz już ustawiać cały szablon lub wybierz opcję Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz później dokończyć konfigurację tego szablonu (taki cykl będzie miał status „robocze” na stronie Zarządzaj cyklami).

Pomysłowy Monster

Możesz zmienić liczbę tagów inicjujących ten cykl, dodając potrzebną liczbę warunków tagowanie i łącząc je z elementem wyślij wiadomość.

Powiązane cykle

Możesz wykorzystać tagi z końcówek i początków innych cykli, aby zainicjować dla swoich kontaktów serię innych cykli. Po uzyskaniu odpowiedniego taga osoby te zostaną dodane do innego cyklu, który zaczyna się od warunku opartego o posiadanie tego taga. Z jakimi cyklami możesz użyć tego cyklu?

  • Podstawowy kurs online
    lub
  • Zaawansowany kurs online
    Uwaga: musisz zdecydować, do którego cyklu chcesz dodać swoje kontakty. Użyj promocji kursu z tylko jednym z wyżej wymienionych szablonów naraz, aby się upewnić, że uczestnicy kursu nie będą otrzymywać zbyt wielu wiadomości jednocześnie.

Powiązane linki