Czym jest tekst zdefiniowany?

Tekst zdefiniowany zawiera treść, którą można dodać do dowolnej wiadomości e-mail – np. slogan, czy inną standardową wiadomość. Mogą to być podstawowe wartości firmy czy dane kontaktowe. To nie tylko świetne narzędzie do personalizacji wiadomości, ale także oszczędność czasu. Zamiast ręcznie dodawać te same informacje do każdej wiadomości, tekst zdefiniowany zrobi to za Ciebie.

Aby dodać nowy tekst zdefiniowany, kliknij ikonę profilu w prawym górnym rogu i wybierz Zarządzaj kontem > Tekst zdefiniowany. Kliknij Dodaj tekst zdefiniowany, aby stworzyć nowe pole. Nazwa pola może zawierać jedynie małe litery i znaki podkreślenia.

jak dodać tekst zdefiniowany.

Uwaga: jeśli użyjesz tekstu zdefiniowanego dla listy, do której tekst ten nie został przypisany, subskrybenci zobaczą pusty kod.

Aby użyć tekstu zdefiniowanego:

  1. Kliknij element tekstowy.
  2. Przejdź do menu personalizacji.
  3. Przejdź w dół okna i wybierz Twój tekst zdefiniowany.
Wybór pola zdefiniowanego

Tak tekst zdefiniowany będzie wyglądał w edytorze:

Tekst zdefiniowany edytor

Tak w podglądzie wiadomości:

Podgląd wiadomości

Tekst zdefiniowany nie wyświetli się również w wiadomości testowej. Zamiast tego, zobaczysz kod tekstu:

Wiadomość testowa

Po wysłaniu wiadomości, kod zostanie wypełniony Twoim tekstem zdefiniowanym:

Właściwa wysyłka

Aby dowiedzieć się więcej o personalizacji, kliknij tutaj.