Jak zintegrować GetResponse z Amazon Payments?

Używanie płatności Amazon Payments wraz GetResponse umożliwi Ci zebranie informacji o nabywcach na liście w koncie GetResponse. Wszyscy klienci, którzy zrealizują zamówienie używając przycisku Amazon Pay Now, zostaną dodani do Twojej kampanii w GetResponse.

Wszyscy subskrybenci dodani przez Amazon otrzymają pole dodatkowe „pochodzenie“ = „amazon_payments“. Ustawienia zapisu dla tej integracji są kontrolowane przez ustawienia zapisu na listę powiązaną z importem. Szczegółowe informacje dotyczące edycji ustawień subskrypcji na listę znajdziesz w tym artykule.

Do poprawnego działania integracji niezbędne jest:

  • konto business merchant na Amazon FPS

Aktywowanie integracji

W koncie GetResponse:

  1. Przejdź do zakładki Integracje i API.
  2. Odszukaj Amazon Payments i kliknij Szczegóły.
  3. Kliknij Generuj adres URL listy.
  4. Wybierz, którą listę chcesz połączyć z Amazon Payments.
  5. Kliknij Generuj.

Dzięki temu stworzony zostanie link aktywacyjny. Skopiuj go do schowka, będzie Ci potrzebny na stronie Amazon. Link jest unikalny dla wybranej listy. Możesz skonfigurować import tylko dla jednej listy na raz. Jeśli chcesz rozpocząć dodawanie kontaktów do innej listy, kliknij opcję Usuń link i zatrzymaj importy i wygeneruj link dla innej listy.

Łączenie z Amazon Payments

Aby utworzyć połączenie:

  1. Zaloguj się do swojego konta Amazon FPS business merchant account.
  2. Kliknij Your Account > Edit My Account Settings > Manage Developer and Seller Preferences.
  3. Wklej link aktywacyjny GetResponse w sekcji Instant Payment Notification.

Możesz teraz tworzyć przyciski Amazon Pay Now.

Tworzenie przycisku

W swoim koncie Amazon FPS business merchant:

  1. Przejdź do zakładki BusinessServices > Amazon Simple Pay – Standard
  2. Kliknij Create button.

Zanim utworzysz przycisk, upewnij się, że wkleiłeś już link aktywacyjny GetResponse w polu „URL for Instant Payment Notification“ w ustawieniach swojego konta Amazon.

  1. Uzupełnij wszystkie niezbędne sekcje.
  2. Wybierz preferowany typ przycisku.

Od tej chwili możesz wysyłać kampanie do kupujących, uwzględniać ich w cyklach automation, informować o nadchodzących promocjach lub angażować swoimi materiałami.