Jak mogę zarządzać swoimi postami w GetResponse Social Ads Creator?
GetResponse Social Ads Creator daje Ci wiele opcji zarządzania postami. Możesz zapisać je jako wersje robocze, zapisać je na telefonie czy w Plikach i obrazach w koncie GetResponse, ponownie je wykorzystać lub usunąć. Te opcje ułatwiają prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych bezpośrednio z telefonu.
Czy mogę zapisać swój post bez udostępniania go?
Tak, możesz zapisać swój post bez udostępniania. Jeśli nie chcesz udostępnić go od razu, możesz zapisać go jako wersję roboczą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zapisywać posty.
Aby zapisać post jako wersję roboczą:
1. W systemie Android, w edytorze wciśnij przycisk wstecz na urządzeniu, aby wyjść z ekranu edycji bez udostępniania posta. W systemie iOS, kliknij ikonkę x u góry edytora.
2. Pojawi się okienko z pytaniem, czy chcesz zapisać post jako wersję roboczą. Wybierz yes.
Post pojawi się w galerii Posts, w sekcji Drafts.
Dowiedz się więcej o edytowaniu postów.
Czy mogę zapisać post w zakładce Pliki i obrazy w koncie GetResponse?
Jeśli jesteś zalogowany w swoim koncie GetResponse, możesz zapisać post w Plikach i obrazach.
Aby zapisać grafikę w zakładce Pliki i obrazy:
1. Przejdź do galerii Posts. Możesz zapisać grafiki zarówno z sekcji Shared, jak i Drafts.
2. Kliknij swój post, aby otworzyć panel edycji.
3. Wybierz Share.
4. Wybierz, czy chcesz udostępnić post jako animację, czy jako obrazek.
5. Kliknij ikonkę Akcji (pionowy wielokropek).

6. Wybierz Save in GetResponse Files.
Twoje pliki zostaną zapisane w Plikach i obrazach, w folderze o nazwie SocialAds.
Czy mogę zapisać post bezpośrednio na telefonie?
Możesz zrobić to, jeśli posiadasz pakiet Pro, lub kiedy jesteś zalogowany do konta GetResponse.
Aby zapisać post na telefonie:
1. Przejdź do galerii postów.
2. Kliknij ikonkę pobierania pod postem, który chcesz zapisać. W sekcji Shared, najpierw musisz kliknąć post, aby otworzyć menu.

GetResponse Social Ads Creator poprosi o pozwolenie na zapisywanie postów na Twoim urządzeniu. Upewnij się, aby wyrazić zgodę.
Jak ponownie wykorzystać post?
Aby ponownie wykorzystać post, który został już udostępniony:
1. Wybierz zakładkę Posts.
2. W galerii Shared znajdź post, którego chcesz użyć i kliknij go.
3. Kliknij na elementy posta, aby go edytować.
4. Kiedy post będzie gotowy, kliknij Share, aby przejść do następnego kroku.
5. Wybierz, czy chcesz udostępnić animację, czy obrazek.
6. Wpisz nazwę posta (dla własnej informacji, Twoja społeczność jej nie zobaczy).
7. Wpisz krótki tekst zawierający do 280 znaków (opcjonalne), aby użyć go jako podpisu dla posta. Tekst może także zawierać hasztagi.
8. Kliknij ikonkę +, aby dodać media społecznościowe, na których chcesz udostępnić post.
9. Kliknij Post it, aby udostępnić post.
Jak usunąć post?
Możesz usuwać posty, jeśli przejdziesz do zakładki Posts, aby wyświetlić galerię Shared lub Posts.
W zakładce Shared kliknij post, aby otworzyć menu. W zakładce Drafts menu będzie otwarte domyślnie.
Pod postem zobaczysz ikonkę kosza. Wciśnij ją, aby usunąć post z galerii.
Uwaga:
Jeśli udostępniłeś już jakiś post, możesz usunąć go z konta GetResponse Social Ads Creator, ale nie oznacza to, że post zniknie z Twoich profili społecznościowych. Aby usunąć post z profili społecznościowych, otwórz odpowiednią aplikację i usuń post bezpośrednio ze swojego profilu.