Jak wysłać emaile transakcyjne poprzez GetResponse? MAX

Emaile transakcyjne to wiadomości będące efektem akcji podjętych przez Twoich klientów.

Przykład: za każdym razem, gdy Twoi klienci stworzą konto, zresetują hasło lub dokonają zakupu, otrzymają automatyczną wiadomość potwierdzającą daną akcję.

Wiadomości tego typu wysyłane są do indywidualnych odbiorców. Ta cecha odróżnia je od wiadomości marketingowych, które są zazwyczaj wysyłane do grup odbiorców.

Jak mogę zacząć wysyłać emaile transakcyjne poprzez GetResponse?

Możesz skorzystać z dodatku Emaile transakcyjne, aby wysyłać tego typu wiadomości. Ten dodatek pozwala na:

  • przeglądanie statystyk, aby być na bieżąco w temacie wysyłek, otwarć, zwrotów itp.,
  • monitorowanie ilości wysyłek,
  • przeglądanie historii z ostatnich 60 dni, aby dowiedzieć się, kto dostaje wiadomości, jakie są to wiadomości i kiedy zostają wysłane. 

Możesz wysyłać oraz śledzić emaile transakcyjne w GetResponse poprzez SMTP lub API. Po zakupie dodatku będziesz potrzebować integracji SMTP lub API, aby zacząć wysyłać wiadomości poprzez GetResponse.

Uwaga: Dodatek pozwala Ci na korzystanie z GetResponse jedynie jako dostarczyciela emaili transakcyjnych. Należy skorzystać z szablonów wiadomości dostępnych w Twoim systemie ecommerce CMS lub użyć własnej wiadomości tekstowej lub stworzonej przy użyciu HTML.

Dowiedz się więcej na temat konfiguracji wiadomości.

Jak mogę uzyskać dostęp do dodatku Emaile transakcyjne?

Dodatek Emaile transakcyjne jest dostępny tylko w kontach MAX². Jeśli jesteś już właścicielem konta MAX² skontaktuj się ze swoim Customer Experience Manager. Jeśli rozważasz zakup konta MAX², prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży, aby uzyskać więcej informacji.

Jakie są koszty dodatku i jak jest on rozliczany?

Emaile transakcyjne to płatny dodatek. Jego opłata opiera się na miesięcznym limicie wysyłek. Nasz zespół MAX pomoże Ci dobrać rozwiązanie, które będzie najlepiej pasować do Twoich potrzeb biznesowych.